Idag är jag ledsen för att...

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
De två fetstilta hänger ihop hörrö. :7peta :tungan

Haha ja BF3 kommer av den dåliga kondisen :tungan

Nä men träningen kommer faktiskt i första hand nuförtiden. Har förvånansvärt lite träningsvärk efter rundan igår. Bara vaderna som strejkar lite men en cykeltur på det så går det nog över.

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
För att jag kollat sluuut på alla avsnitt av game of thrones.. Vad kan möjligen fylla denna tomhet i mitt hjärta :(

Samma här, bara för någon timme sedan. Blir till att läsa böckerna istället! Har plöjt igenom första och andra, bara gräva ner huvet och fortsätta!:banana

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Hoj
Gult är fint
Att en pojke i grannbyn blev ihjälslagen på sin midsommarfest när han försökte stoppa ett bråk som drogs igång av objudna gäster gör mig väldigt ledsen. Det får mig att minnas när mina egna vänner gick bort, och det får mig att undra var tusan världen är på väg egentligen :(

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Köpte hoj i torsdags.

Nu får jag klyva motorn....

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Äh...
Lite allt möjligt... :(

O extra mycket för att karlar inte går att förstå sig på...
:suck

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Idag var det en riktig skitdag. Har jobbat en massa övertid senaste fem månaderna och idag fick jag höra att det blir ännu mer.

För att det har varit så jobbigt på sistone så tror jag att jag råkade vara sjukt dryg mot en tjej på jobbet som jag gillar och som alltid är så trevlig mot mig och nu har jag dåligt samvete för det. :(

Last edited:

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Jag ska jobba över 11 timmar imorgon.... fast det är ju massa OB så jag är nog inte ledsen egentligen :D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
För att det har varit så jobbigt på sistone så tror jag att jag råkade vara sjukt dryg mot en tjej på jobbet som jag gillar och som alltid är så trevlig mot mig och nu har jag dåligt samvete för det. :(

Äh, det fixar du om du skärper dig. Bara att dra på med charmen. :tummenupp Bättre lite dryg än att ignorera och överhuvudtaget inte se henne. Uppmärksamhet är alltid bra. :)

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Hej, tråkigt att läsa, man undrar hur vissa människor kan göra en anan människa medveten ledsen, vet många har det jobbigt i relationer, hoppas det reder sig, man ska vara snäll här i vårt korta liv tycker ju jag personligen...Speciellt mot sin partner. kram:gnissla
Då skriver jag väl här också då: Fruntimmer...:(

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Äh, det fixar du om du skärper dig. Bara att dra på med charmen. :tummenupp Bättre lite dryg än att ignorera och överhuvudtaget inte se henne. Uppmärksamhet är alltid bra. :)

Ja, jag får kompensera helt enkelt. Tur att hon verkar gilla mig med iaf. så det blir nog inte så svårt. :)

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Precis nått botten. Tvungen att sälja mitt xbox360 till mina kompisar, då jag knappt använder det. I morgon åker tv:n ut på annons. Tror jag gav dom ett bra pris dock. 150 euro för 9 originalspel, 20 brända, såna där buzzkontroller och guitarhero-gitarr. Och wifiadapter.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ja, jag får kompensera helt enkelt. Tur att hon verkar gilla mig med iaf. så det blir nog inte så svårt. :)

Be om ursäkt.
Alla kan ha en rutten dag med tillhörande humör, och då är det lätt att det går ut över dom som inte förtjänar det.
Men ber du om ursäkt kommer du klättra ännu mer på gilla-stegen för hennes del. :)

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Be om ursäkt.
Alla kan ha en rutten dag med tillhörande humör, och då är det lätt att det går ut över dom som inte förtjänar det.
Men ber du om ursäkt kommer du klättra ännu mer på gilla-stegen för hennes del. :)

Ja allt var ok vilket jag är glad för. :)
Jag bjöd även på middag under veckan då vi båda jobbade över, så det är vatten under bron nu hoppas jag. :banana

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år