Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Jag är också ledsen över att jag har ett distansförhållande.
Min flickvän, hon bor i framtiden. :foreveralone:
Jag är också ledsen över att jag har ett distansförhållande.
Bah, ryck upp dig! Finns hon i framtiden så är du ju inte ensam förevigt!
Faktum är jag inte är ledsen! Hade jag haft en flickvän hade hon bara klagat på hur mycket jag spelat dator på senaste. Nu kan jag göra vad jag vill! :foreveravailable:
Faktum är jag inte är ledsen! Hade jag haft en flickvän hade hon bara klagat på hur mycket jag spelat dator på senaste. Nu kan jag göra vad jag vill! :foreveravailable:
Du får göra vad du vill.
Det du vill är att spela dator.
Sorgligt.
Du får göra vad du vill.
Det du vill är att spela dator.
Sorgligt.
Sitter som en jävla looser och mår skit..törs fan inte köra hoj så det är väl lika bra att grogga på, finns ju ingen rjej kvar här som bryr sig
Sitter som en jävla looser och mår skit..törs fan inte köra hoj så det är väl lika bra att grogga på, finns ju ingen rjej kvar här som bryr sig
Har du hört nåt mer fråm Emma?Sprit är bra!
Först smakar det bittert. Du häller i dig å tubar fram skit från förr, blir sentimental, undrar varför man växer upp, slöchattar med fetfule Emma på FB, förbannar allt i din omgivning, tänker 'vart gick jag fel?', å varför köpte jag bara en flaska - den e ju fan halv efter 2 groggar, varför sluta' jag lyssna på Mora träsk - dom e ju fan bra, å Emma e jutte så jävla pissful ändå, hon e ju trevlig iaf. Borta är tanläkartiden å gräsmattan behöver inte klippas idag heller å sista semesterveckan har faktiskt 7 dagar den med så det e lååååångt kvar. Duschen går i ett huj lixom tillhörande GT'n, upp med en ny å Emma vill att du kommer över med den kalla dunken rosé 'du hade över'.
Med en inte alls struken skjorta, smur panna å blanka ögon å en dunk rosa i handen, 2 toy i munnen för att dölja att du missade tandborsten, snubblar du in hos Emma å lyckas t.o.m. sluddra på ett hej. Du avböjer kaffe med att tippa upp vin i ett duralexglas å ett snett leende å 'njae men jag vill hångla'. Efter du tömt 3 glas en timme senare har hon inte ens smuttat på sitt. Du har lagt askan i från ciggen i soffan återigen å lägger handen på hennes bröst å säger -fan va go du e!
05:32 vaknar du öm i kroppen på hallgolvet hopplöst uppgiven för att ditt täcke, i form av en t-shirt, inte vill räcka till både benen å att dra upp under halsen samtidigt. Byxorna e blöta å mobilen du just fiskat upp har lagt av. Minnesbilder börjar rulla upp samtidigt som du inte riktigt fattar varför du vaknar så tidigt. Emma blixtrar förbi i tankarna samtidigt som du rullar av dina nerpissade jeans. Men vafan, men va FAN? Du slänger in kläderna i tvättmaskinen för att skölja ur den skammen, trycker i laddaren i mobilen å håller en skakig tumme på att den bara var slut. Tänder en cigg å kan inte besluta dig för om du vill att världen ska vakna å du får din dom, eller att tiden ska stanna tills du hinner ifatt. Nojjorna å skammen tilltar ikapp med bakisruset när du går in å skaffar en ny billig telefon. En pinnglass från frysen blir din enda mat idag.
Sitter som en jävla looser och mår skit. Törs fan inte köra hoj idag heller så lika bra att grogga på...
Har du hört nåt mer fråm Emma?
Emma finns bara i fantasin :kalles klätterträd
Försök inte förvilla mig nu....
Newsflash Einstein, sketfull på ruta ett slutar sällan med :ligga om Emma är nykter vid det sluddrande Hej'et
Promillerekord är inget att eftersträva.
Drick dig och Emma snygga bara så...
Idag är jag ledsen för att: Barn är en oändlig källa till glädje men också, som idag, en källa till oönskat arbete och att mojito 2 inte blev riktigt lika god som ettan
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|