Begravde vår katt igår. Livet består även av död men jobbigt blir det ändå...Usch, alltid fruktansvärt när en hund, en familjemedlem, lämnar, särskilt när de är alldeles för unga. Tyvärr har vi också fått vara med om det några gånger, vet hur det känns. ?
Han var verkligen en fin hund!
Ouch. Hade du mycket i den?..jag slarvat bort koden till en crypto-wallet ?
- Jag minns faktiskt inte. Ingen förmögenhet iallafall.Ouch. Hade du mycket i den?
- Jag minns faktiskt inte. Ingen förmögenhet iallafall.
Tur det. Se det som läropengar och säkra upp nästa wallet. Det är trots allt säkrast att sitta på sina nycklar själv.- Jag minns faktiskt inte. Ingen förmögenhet iallafall.
- Du..jag har gjort det också en gång i Bitcoins barndom, då BC:n bara var en billig valuta i spelvärden. Hade en plånbok där jag köpte olika vapen i ett onlinespel. Där var det tal om x antal BC:s bara för att köpa en pilbåge. Det var lekpengar o inget man förväntade sig skulle bli en gångbar valuta.Det kunde ha varit värre!
Har du sett reportagen om han som kastade sin kryptoplånbok på tippen?
8000 bitcoins...
The quest to find $181 million in bitcoin buried in a dump
James Howells of Newport, Wales, shares his $11 million business plan to recover a hard drive with 8,000 bitcoins on it from a dump.www.businessinsider.com
- Jag skrev ner nyckeln och tog en bild med telefonen. Sen har den raderats under året som gått, bilden alltså : (Tur det. Se det som läropengar och säkra upp nästa wallet. Det är trots allt säkrast att sitta på sina nycklar själv.
Lever han än?Det kunde ha varit värre!
Har du sett reportagen om han som kastade sin kryptoplånbok på tippen?
8000 bitcoins...
The quest to find $181 million in bitcoin buried in a dump
James Howells of Newport, Wales, shares his $11 million business plan to recover a hard drive with 8,000 bitcoins on it from a dump.www.businessinsider.com
- Lite knepigt att dansa till kanskeGitarristen Jeff Beck är död
Den legendariske gitarristen Jeff Beck har avlidit 78 år gammal. Han räknas till en av gitarrgudarna som slog igenom på 60-talet i sällskap med Eric Clapton, Jimmy Page och Jimi Hendrix.www.svt.se
Bättre klipp;
Du får beställa in mer dryckjom, eller bara lyssna och gunga med. Kolla Jennifer Batten med syntguran.- Lite knepigt att dansa till kanske
Jag hade tänkt åka kryssningen dit, men det är för mycket annat just nu... Får ut och klämma på egna hojen med en öl i handenHojmässa i Helsingfors i helgen.
Slipper inte iväg.
:/
Jag har 20cm slask, med blöt is under...det småregnar nu när jag varit duktig och cyklat till jobbet.
Så ska jag sen cykla till gymet också *daem´you weather!*
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |