meccan
www.racesetup.se
Deal
Jag ska dra mitt strå och göra en deal.
Hur mycket pengar ska jag ge tillbaka tycker ni?
Inte om det är vinter. Jag kan köpa grejer som jag inte monterar/använder på ett par månader. Inge ovanligt för mig iallafall.
Man är väl mer idiot om man hör av sig 3 månader efter varan är köpt.
Inte om det är vinter. Jag kan köpa grejer som jag inte monterar/använder på ett par månader. Inge ovanligt för mig iallafall.
Man är väl mer idiot om man hör av sig 3 månader efter varan är köpt.
skulle ärligt talat inte ge tillbaka en krona om jag vore meccan..
3 månader efter köp så hör man inte av sig. köper man beggade skivor så monterar man dom och så drar man ner till däckverkstan och kollar balansen i grejorna..
jag kan störa mig på att vi lurades att tro att köpt var gjort nyligen i början på tråden..
Det där går ju åt 2 håll.skulle ärligt talat inte ge tillbaka en krona om jag vore meccan..
3 månader efter köp så hör man inte av sig. köper man beggade skivor så monterar man dom och så drar man ner till däckverkstan och kollar balansen i grejorna..
jag kan störa mig på att vi lurades att tro att köpt var gjort nyligen i början på tråden..
synd bara att lynchmobben drar igång så jävla fort här på forumet.
som jörgen säger. kan ju ta tid att köra sönder beggade saker.
Det där går ju åt 2 håll.
Om jag säljer nånting under vintern så får jag ju faktiskt räkna med att det inte används förrän till sommaren. Det finns väl till o med nånting om det i köplagen, tror jag?
Och om jag köper under vintern så får jag ju räkna med att inte prova det förrän till sommaren, och då får jag vara beredd på att inte få nå gehör ifrån säljaren.
Så dom kanske ska dela på pengarna för en skiva?
Ge igen 25%, goodwill från båda sidor?
Det blir 750kr goodwill. Hoppas detta ger ett bättre rykte!
Ja... Inte tror jag att trådskaparen har gjort promsskivan skev... Annars skulle han inte starta tråden... Och inte tror jag att posten är så odugliga att dom lyckats få den skev heller... Men det är vad jag tror...
Jag tror att bara det att du faktiskt klev in här i tråden gjorde att du tjänade en hel del poäng.Det blir 750kr goodwill. Hoppas detta ger ett bättre rykte!
Det blir 750kr goodwill. Hoppas detta ger ett bättre rykte!
Jag tror att bara det att du faktiskt klev in här i tråden gjorde att du tjänade en hel del poäng.
Så nu kan du sälja zx9r blåset till mig för 200:-
ähh, nu är du bara snål.Det såldes precis för 1500kr till en kille som kom hit och hämtade det
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|