Idiotparkering på Olof Palmes gata

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Efter en mycket trivsam afton hos Magnif_Bastard tog jag och Plåtniklas en sväng förbi och tittade till hojen för ca en timme sen. Hojen står kvar, och har fått stryk ordentligt. Det sitter en ny lapp på tanken...

kan fan inte se va där står, men vad ja försåtr så har minst 2 hojar stått parkerade som något valt att knuffa omkull och då tog den ena och ställde upp sin hoj och yamahan och skrev en lapp?

Mr Pidde

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2011
Hoj
Gixxer 1000 -08
Efter en mycket trivsam afton hos Magnif_Bastard tog jag och Plåtniklas en sväng förbi och tittade till hojen för ca en timme sen. Hojen står kvar, och har fått stryk ordentligt. Det sitter en ny lapp på tanken...
M

För att börja med så är det tråkit att hojen har fått mycke stryk (trots allt en sporthoj)....Men vad står det på lappen?? För dom med dålig upplösning

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Hej,
Kom hem vid 03:30 inatt (1/9) och såg din motorcykel ligga omkullputtad och likaså min polares.

Först tänkte jag låta den ligga om du ville ta bilder till försäkringsbolaget men fick dille om att de inte bör ligga ner för länge av någon anledning.

Ring mig om du vill.

Hans namn och nummer har jag blurrat. Hojen fick alltså stryk innan tråden skapades.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
eller så är det nån mer som driver lite med ägaren för att få en reaktion kanske?

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Hojen fick alltså stryk innan tråden skapades.

Puh, skönt! :tummenupp

Fast fortfarande skittrist! :mad:

Kan vi inte starta en surpriseinsamling i stället? :pannkyss

Eller attackrenovering?

Man skulle vara arbetslös miljardär, sjükt vad mycket skoj
gobus man ta sig för med fett läder och massor av tid! :banana

/e

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
E det något fel på dej?
Tycker du allvarligt att man ska gravera in en länk i någons tank som parkerat snett....

Om du läser tråden ordentligt så ser du att det var inlägg #174 av eviln som föreslog att tråden skulle graveras in på tanken, men det missade väl du efter att du kom hem kl 04 på morgonen full som satan och lite frustrerad över att du inte lyckades erövra nån hona på krogen och att du istället fick insoma i 90-sängen i fosterställning med k**en i ena handen och en tårögd näve med gråtru***ing i den andra.

Men men, må gott, för nu blir det en episk powernap i soffan till en av århundradets mest gay rulle i form av Alice i underlivet.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
(Fantastiskt underhållande tråd, lite som förr i tiden innan alla trådar gick söderut här inne)

Det enda rätta (läs Retta) är väl att ställa hojen rakt, sätt en kompass på den också ;)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Om du läser tråden ordentligt så ser du att det var inlägg #174 av eviln som föreslog att tråden skulle graveras in på tanken, men det missade väl du efter att du kom hem kl 04 på morgonen full som satan och lite frustrerad över att du inte lyckades erövra nån hona på krogen och att du istället fick insoma i 90-sängen i fosterställning med k**en i ena handen och en tårögd näve med gråtru***ing i den andra.

Men men, må gott, för nu blir det en episk powernap i soffan till en av århundradets mest gay rulle i form av Alice i underlivet.

Oj, du tycks veta vad du talar om.....

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Hans namn och nummer har jag blurrat. Hojen fick alltså stryk innan tråden skapades.
Hmm... Hade den som skrev lappen sett den välta hojen med kapell, tagit av kapellet, rest hojen, skrivit lappen, satt lappen på tanken och sedan satt på kapellet igen? Och detta alltså över ett dygn innan tråden startades. :va

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
FY FAN RENT UT SAGT.Först ser jag bilder på en hoj som står snett på en mc parkering uppe i Stockholm med en pressening över sig och nu någon dag senare efter ett antal trådar på SH så har något djävla blåshuvud gett sig på hojen.Hoppas det inte är någon på SH som är inblandad.Gärningspersonen skulle ha ett STORT djävla kok stryk. :finger

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln