Strömberg
Kör alltid för fort!!
KLOCKRENT!!!!!!!! så jävla bra skrivet...
Mattiaz skrev:2175978Otroligt bra skrivet haha det gjorde min dag
En sak jag funderade över är varför brudar i storstaden (läs stockholm dårå) är så jävla rädda för att få ögonkontakt? När man va singel och råkade befinna sig i stockholm så fanns det ju snygga/söta tjejer precis överallt, men man kunde aldrig få en "sån där underbart lång blick".
Går man genom centrala Karlstad så får kan man få hur mycket av den varan man vill (speciellt om man har tjejen brevid sig hehe)... men är det verkligen så att "de flesta" tjejerna i stockholm har korsdrag genom huvudet? (dvs att de går med näsan i vädret) och inte tittar på någon ?
Fan va djup jag vart.... Nu ska jag över till Karlstad
Haha! Du e ju underbar! Sjukt kul skrivet! Fortsätt så, kan ju inte sluta garva ju...Lucius skrev:2175067Impa på brudar – lögn eller sanning?
Lucius skrev:- ”Tschena tjejen, ute o knallar i kylan? Varför inte sätta sig bakom gååstrajder? Rena fritt fall, tjejen – inget inträde för donnor som du! Mitt åkband visar jag hemma hos mig senare ikväll!”
- ”Jahapp, TipTop har bitchclub ikväll, kanske kan träffa andra flat-rödstrumpor där och starta nätverk eller något! - Biatch!”
-”Haru nånsin skjutit fram som en kanonkula längs Bulten, baby??”
- ”Ja, Buuulten bruden! Häng på, vi drar en repa – du kommer inte ångra dig, rena adrenalinet och du kan vara säker med mig tjejen!! Vad säger du, 5 minuter karusell av ditt liv och mig i resten av det???”
- Du… TipTop… Det finns en annan flata som väntar på dig! BIATCH!!
- ”Tschena tjejen! Schnygg rumpa likcshom, du tränar schäkert på SATS eller nått?!”
- Eru full eller??
-”Jah, deth är tchag… Tjag ähr full schom fan med repsecht för dig, tjag gillar vad du gör”
- Gör? Vad gör jag??
- ”Du gliiiider över dansgolvet hit schom en magnet, baby!”
- Magnet? Vafan snackar du om??
- ”Magnetfält! Charu inte sett Star Wars, vafan?? Tractor-beam vafan!”
- ”Kom igen nu tschejen, vad dricker du??”
- Saaaandra, jag kommer!!!
- ”Fuck!”
dwestlund skrev:2175922HÅller inte med, det töntigaste jag läst på länge. OF (off forum)
(men det törrs ingen säga här, första svaret på ett inlägg styr vad resten ska tycka. Då e man med... )
Jupp. tänk en kall Dab musik:Kung sune göteborgsrockarnakronsberg666 skrev:2175452Åtta i den va?
Äntligen nån som reagera, men från DIG !!A_NN_A skrev:2177511Hoppsan! Trampade han på din ömma tå?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|