Impa på brudar – lögn eller sanning?

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bergen, Norge
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Otroligt bra skrivet haha det gjorde min dag :Bugar

En sak jag funderade över är varför brudar i storstaden (läs stockholm dårå) är så jävla rädda för att få ögonkontakt? När man va singel och råkade befinna sig i stockholm så fanns det ju snygga/söta tjejer precis överallt, men man kunde aldrig få en "sån där underbart lång blick".
Går man genom centrala Karlstad så får kan man få hur mycket av den varan man vill (speciellt om man har tjejen brevid sig hehe)... men är det verkligen så att "de flesta" tjejerna i stockholm har korsdrag genom huvudet? (dvs att de går med näsan i vädret) och inte tittar på någon ?

Fan va djup jag vart.... Nu ska jag över till Karlstad :hihi
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Mattiaz skrev:
2175978 Otroligt bra skrivet haha det gjorde min dag :Bugar

En sak jag funderade över är varför brudar i storstaden (läs stockholm dårå) är så jävla rädda för att få ögonkontakt? När man va singel och råkade befinna sig i stockholm så fanns det ju snygga/söta tjejer precis överallt, men man kunde aldrig få en "sån där underbart lång blick".
Går man genom centrala Karlstad så får kan man få hur mycket av den varan man vill (speciellt om man har tjejen brevid sig hehe)... men är det verkligen så att "de flesta" tjejerna i stockholm har korsdrag genom huvudet? (dvs att de går med näsan i vädret) och inte tittar på någon ?

Fan va djup jag vart.... Nu ska jag över till Karlstad :hihi

Ja, i princip verkar det vara så. Tyvärr är det ett fenomen som sprider sig över hela landet.
 

Falcon

BikerBoyz medlem
Gick med
11 Apr 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Z1000 -04, Hornet 600 -01
:rofl :rofl :rofl Som singel så känner man igen sig i en hel del. Tack Lucius för en bra start på dagen och lycka till med jakten :pannkyss
 

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Haha

Så sjukt bra skrivet. Kunde inte fått en bättre start på dagen idag :D :D :lol :yoparty :tummenupp
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Lucius skrev:
- ”Tschena tjejen, ute o knallar i kylan? Varför inte sätta sig bakom gååstrajder? Rena fritt fall, tjejen – inget inträde för donnor som du! Mitt åkband visar jag hemma hos mig senare ikväll!”
- ”Jahapp, TipTop har bitchclub ikväll, kanske kan träffa andra flat-rödstrumpor där och starta nätverk eller något! - Biatch!”

-”Haru nånsin skjutit fram som en kanonkula längs Bulten, baby??”
- ”Ja, Buuulten bruden! Häng på, vi drar en repa – du kommer inte ångra dig, rena adrenalinet och du kan vara säker med mig tjejen!! Vad säger du, 5 minuter karusell av ditt liv och mig i resten av det???”
- Du… TipTop… Det finns en annan flata som väntar på dig! BIATCH!!

- ”Tschena tjejen! Schnygg rumpa likcshom, du tränar schäkert på SATS eller nått?!”
- Eru full eller??
-”Jah, deth är tchag… Tjag ähr full schom fan med repsecht för dig, tjag gillar vad du gör”
- Gör? Vad gör jag??
- ”Du gliiiider över dansgolvet hit schom en magnet, baby!”
- Magnet? Vafan snackar du om??
- ”Magnetfält! Charu inte sett Star Wars, vafan?? Tractor-beam vafan!”
- ”Kom igen nu tschejen, vad dricker du??”
- Saaaandra, jag kommer!!!
- ”Fuck!”

Hrmm...vet inte om nåt av detta har att göra med att du fortfarande är singel :hihi .
MEN och andra sidan, säger man något snällt som "får man lov att bjuda den vackra damen på en drink?", ja då raggar man och blir allt som oftast dissad. Nej man ska säga så här: "Schaaryu ha någe från baren gullet?", varpå hon svarar något i stil med "Javisst!" (gött, den här fylleidioten vill pröjsa mitt dricka, bäst och vara på hugget och sen schappa!), då ska man säga "Äru schnell och köper någe till mig merå?"...funkar al(drig)ltid.

Nej ragga på krogen eller när man är full går fetbort. Kanske roligt för stunden, men är det ett förhållande som kommer funka/hålla i längden? Kanske för vissa...
Nej gammal hederlig spela gura utanför balkongen en sen sommarkväll i solnedgången, det är grejer det. Synd bara att det aldrig blir sommar och att jag är melodisk analfabet.

Stå på dig! Hon väntar runt hörnet :tummenupp

MVH
Bobby
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
:rofl
STRÅLANDE!! Heeelt klart strålande! :tummenupp
Dagens asgarv!
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
dwestlund skrev:
2175922 HÅller inte med, det töntigaste jag läst på länge. OF (off forum) :näsblod
(men det törrs ingen säga här, första svaret på ett inlägg styr vad resten ska tycka. :7peta Då e man med... )





Hoppsan! Trampade han på din ömma tå? :hihi :rofl
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Underbart skrivet :tummenupp..väckte hela huset med ett stort asgarv, försöker rädda vad som räddas kan av mascaran. Det mesta ligger under ögonen nu :rofl . Hoppas verkligen du får möjligheten att skriva för en tidning i framtiden.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top