Impa på brudar – lögn eller sanning?

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Va länge sen jag skratta såå mkt å log så brett:D Sjukt roligt inlägg... Tycker du ska ta dig en sväng till svea i sommar å dra flera sånna roliga historier:yoparty
 

Budde

Som en djävla cowboy-film
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Nannestad / Norge
Hoj
har ingen hoj
Ha ha ha, tack för underhållningen! :hoppskrat
Kanonrolig läsning :D

Hur har det gått för dig?
Är det någon tjej som har nappat på att bada Jacuzzi med en gummi-anka?

//Budde
 

heken

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2005
Ort
Vårby
Hoj
Inget just nu!
Undrar bara hur gammal du är, för jag har ett par polare i 30 års åldern som känner sig identifierade med din historia.
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
hahaha jag tackar för trådlyftet!!!! det här va det roligaste jag läst på länge! :D
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Citat Lucius
I]-”Haru nånsin skjutit fram som en kanonkula längs Bulten, baby??”
- Vahh??
- ”Ja, Buuulten bruden! Häng på, vi drar en repa – du kommer inte ångra dig, rena adrenalinet och du kan vara säker med mig tjejen!! Vad säger du, 5 minuter karusell av ditt liv och mig i resten av det???”
- Säker? Det borde inte bli något problem… Med den där skinnkondomen hinner jag springa hem till Haninge innan du får av dig jackan ens! Fukko!

- Du… TipTop… Det finns en annan flata som väntar på dig! BIATCH!!

Äsch… Nåja, där sitter jag hemma hos Henkan… Sara undrar fortfarande varför jag är singel, vad skall man säga? Jag menar jag försöker allt… Bruttorna bara vill inte!

Man måste IMPA fett!! FETT säger jag!

Wheela?? Jag menar… Vilken donna kan motstå en snubbe som kommer wheelandes i sitt röd/vita/blåa/gröna läderställ?? Jag menar, bara synen av en snubbe som ser ut som ”Gått o Blandat” på en rad-fyra måste ju få det att sava till?!?!?

NEJ… Det funkar inte… Tried that, done that… ”Omogen” kallas det…

- ”Vad betyder det?”

Såå… Hur fasen impar man på dessa blondiner, brunetter, redtops och skalliga skönheter???
Man är mjuk och förstående? Japp… Vill du ha väninnor, yes – dåså! Men vill du ha en donna med dig hem på kvällen? En som inte vill diskutera sin senaste pojkvän? Relationer som blivit skit? Då skall du lyssna nu…
Var en total skithög, snacka inte hojj, jobb, pengar eller resor!
Snacka rent ut - gärna efter 8 starköl!

- ”Tschena tjejen! Schnygg rumpa likcshom, du tränar schäkert på SATS eller nått?!”
- Eru full eller??
-”Jah, deth är tchag… Tjag ähr full schom fan med repsecht för dig, tjag gillar vad du gör”
- Gör? Vad gör jag??
- ”Du gliiiider över dansgolvet hit schom en magnet, baby!”
- Magnet? Vafan snackar du om??
- ”Magnetfält! Charu inte sett Star Wars, vafan?? Tractor-beam vafan!”
- ”Kom igen nu tschejen, vad dricker du??”
- ”Fuck!”


- ”Man kan inte impa på brudar längre, det bara är så – nu måste man kunna ERBJUDA något!”
- Erbjuda vad? Nu är du bara dum! Du är bra som du är ju!
- ”Nej, man måste erbjua något ”mer” än bara vara en juste snubbe!”
- Som vaddå`
….
…. Ja…. Vaddå???
Jag erbjuder härmed er flickor min Jacuzzi – ni får till och med leka med min gummi-anka bara ni låter mig leka lite med er efteråt!!
[/I]


Fan det roligaste jag läst på länge! :rofl :rofl
Humor och självdistans är ju bra egenskaper som du verkar ha! :tummenupp :D Nu har det gått 2,5 år sen trådstarten har du lyckats impa på nån brud än må tro? :tuttar :hihi

Fan vad jag känner igen det där! 30 år närmar sig nu :(

:pannkyss Oroa dej inte, det är först efter 30 de blir intressanta ;)
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Citat Lucius
I]-”Haru nånsin skjutit fram som en kanonkula längs Bulten, baby??”
- Vahh??
- ”Ja, Buuulten bruden! Häng på, vi drar en repa – du kommer inte ångra dig, rena adrenalinet och du kan vara säker med mig tjejen!! Vad säger du, 5 minuter karusell av ditt liv och mig i resten av det???”
- Säker? Det borde inte bli något problem… Med den där skinnkondomen hinner jag springa hem till Haninge innan du får av dig jackan ens! Fukko!

- Du… TipTop… Det finns en annan flata som väntar på dig! BIATCH!!

Äsch… Nåja, där sitter jag hemma hos Henkan… Sara undrar fortfarande varför jag är singel, vad skall man säga? Jag menar jag försöker allt… Bruttorna bara vill inte!

Man måste IMPA fett!! FETT säger jag!

Wheela?? Jag menar… Vilken donna kan motstå en snubbe som kommer wheelandes i sitt röd/vita/blåa/gröna läderställ?? Jag menar, bara synen av en snubbe som ser ut som ”Gått o Blandat” på en rad-fyra måste ju få det att sava till?!?!?

NEJ… Det funkar inte… Tried that, done that… ”Omogen” kallas det…

- ”Vad betyder det?”

Såå… Hur fasen impar man på dessa blondiner, brunetter, redtops och skalliga skönheter???
Man är mjuk och förstående? Japp… Vill du ha väninnor, yes – dåså! Men vill du ha en donna med dig hem på kvällen? En som inte vill diskutera sin senaste pojkvän? Relationer som blivit skit? Då skall du lyssna nu…
Var en total skithög, snacka inte hojj, jobb, pengar eller resor!
Snacka rent ut - gärna efter 8 starköl!

- ”Tschena tjejen! Schnygg rumpa likcshom, du tränar schäkert på SATS eller nått?!”
- Eru full eller??
-”Jah, deth är tchag… Tjag ähr full schom fan med repsecht för dig, tjag gillar vad du gör”
- Gör? Vad gör jag??
- ”Du gliiiider över dansgolvet hit schom en magnet, baby!”
- Magnet? Vafan snackar du om??
- ”Magnetfält! Charu inte sett Star Wars, vafan?? Tractor-beam vafan!”
- ”Kom igen nu tschejen, vad dricker du??”
- ”Fuck!”


- ”Man kan inte impa på brudar längre, det bara är så – nu måste man kunna ERBJUDA något!”
- Erbjuda vad? Nu är du bara dum! Du är bra som du är ju!
- ”Nej, man måste erbjua något ”mer” än bara vara en juste snubbe!”
- Som vaddå`
….
…. Ja…. Vaddå???
Jag erbjuder härmed er flickor min Jacuzzi – ni får till och med leka med min gummi-anka bara ni låter mig leka lite med er efteråt!!
[/I]


Fan det roligaste jag läst på länge! :rofl :rofl
Humor och självdistans är ju bra egenskaper som du verkar ha! :tummenupp :D Nu har det gått 2,5 år sen trådstarten har du lyckats impa på nån brud än må tro? :tuttar :hihi



:pannkyss Oroa dej inte, det är först efter 30 de blir intressanta ;)




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! ja dog! :rofl :rofl :rofl
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top