Impa på brudar – lögn eller sanning?

Jocke-H

Skelettet!
Gick med
12 May 2007
Hoj
Yamaha XT660X supermoto
Det bästa jag läst på länge! viker mig av skratt! :rofl
Hoppas att du kommer på något schysst sätt att impa och när du kommit på det, dela med dig :yoparty hahahaah :D

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
:rofl Bästa kvällsläsningen! tidigare missat.. hur har det gått för dig Lucius?

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
En sak ska du iaf ha cred för, du har löst det största mysteriet genom tiderna.
Hur man får 100+ SHare att stoppa sin blöta, sträva tunga upp i ett och samma arsle.

//Från en bitter, avundsjuk själ som innan denna tråd trodde sig veta vad komik innebar. :tummenupp

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
bra inlägg :p har själv svårt med kontakten med motsatta könet på det sättet och det har då alla polare roligt åt även på flicksidan, kan säga att jag har haft käftningar med klasskamrater genom alla tider för att man engagerar sig i skolan och försöker vara allmänt trevligt som i unga år inte alls är accepterat men börjar mer o mer bli okej, snackar mest med en tjej i klassen som tyvärr har haft kille då ett tag och har ett SVIN i klassen som skiter i allt som ligger runt med allt o får till de jämnt, så jag uttryckte i klassen att ja ska bete mig som ett svin jag också så man kanske får lite respekt av motsatta könet (verkar ju vara den vägen man måste gå)

-NEEEEEEEEJ!! Så kan du inte göra du är ju snäll o gullig det får du inte förstöra!!!

hör man från tjejerna och hon man umgås mycket med... nehepp

-vad ska man göra då?

-öhm öhm

-ja man får ju inte till det om man beter sig som mig tydligen så måste ju testa sista utväge

-men uscha så kan du inte göra

-hur är din kille då? vad e han för typ?

-öhm öhm.... han är väll lite åt det hållet...

hade en halvlång diskussion om det och kom fram till att det var hans attityd osv som hon föll för o att han kunde vara sådär manlig av sig som anses vara lite populärt / inne (uppfattar beteendet som det) köper lite nyare bil vinge stereo och faketonade rutor,

så ska testa det du tippsar om att svina lite o se om de ger resultat

Har dock fått lite kontakt med en tjej via en tjejkompis, gör mitt bästa är mig själv som jag alltid försöker vara är verkligen interesserad av saker hon pysslar med osv försökt bjude ut henne o träffas på nått sätt lite olika gånger men gått åt pipan så när polarn frågade hur de gick "nja går väll sådär kanske inte så bra men ska fortsätta försöka vill gärna att de ska gå" "VAFAN får du inte till det med HENNE så är du ett hopplöst fall"

Så börjar fundera på vad som e fel,,.

aja nu har ja väll skrivit tillräckligt långt för att dom flesta inte kommer läsa men ska själv ut och försöka impa nu men vad har man själv att erbjuda? kanske där jag faller? :huvet

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Tack Dunderhonung för att du väckte denna tråd till liv igen. :tummenupp
Det är nog det roligaste jag läst på länge... :D :D :D

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE