Impa på brudar – lögn eller sanning?

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Har själv svårt med kontakten med motsatta könet...

Män som är SVIN och som skiter i allt som ligger runt med allt o får till de jämnt!
Jag uttryckte att ja ska bete mig som ett svin jag också så man kanske får lite respekt av motsatta könet.
(verkar ju vara den vägen man måste gå)

-NEEEEEEEEJ!! Så kan du inte göra du är ju snäll o gullig det får du inte förstöra!!!
... nehepp
-vad ska man göra då?
-ja man får ju inte till det om man beter sig som mig så jag måste ju testa en sista utväg.

Hade en diskussion om det och kom fram till att det var hans attityd osv
som hon föll för..

Visst finns det blåsta tjejer som faller för killar som beter sig som skit, men det är skillnaden att tillfälligt attraheras av någon och sen verkligen gilla och respektera personen i fråga.
Vem vill ha en partner som är elak, taskig, nonchalant, oärlig och
otrogen som beter sig illa, slampar runt och som man inte kan lita på??
Så nej, bad boys får inte bra tjejer, kanske många tillfälliga knull däremot.
Jag tror personligen att många av de där donnorna som attraheras av sådana snubbar som beter sig som svin gör kanske det för att det känns som en större erövring, utmaning.
Dvs att de tror att de ska kunna förändra detta kroniska svin till en snäll trogen kille.
Att han ska tycka om henne SÅ mycket att han plötsligt skall
förändras för hennes skull och att han skall bli allt hon önskar!
Att han ska ge upp allt svineri och plötsligt komma till insikt tack vare att han tycker hon är så fenomenal och så mycket bättre än alla de andra kvinnorna han har haft! Dream on girls..! Dags att sluta tro på Påskharen...

Nu vet jag inte hur gammal du är och känner inte till din dating-historia,
men tror du inte att du förstorar upp problemet?
Ta det lite soft och i värsta fall kan du ju gå på Singelmingel under
mc-mässan i Älvsjö! :näsblod :D
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Herregud säger jag bara ,,du gjorde fan min dag ..
jag har nog inte skrattat så mycket på ett tag ..
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Visst finns det blåsta tjejer som faller för killar som beter sig som skit, men det är skillnaden att tillfälligt attraheras av någon och sen verkligen gilla och respektera personen i fråga.
Vem vill ha en partner som är elak, taskig, nonchalant, oärlig och
otrogen som beter sig illa, slampar runt och som man inte kan lita på??
Så nej, bad boys får inte bra tjejer, kanske många tillfälliga knull däremot.
Jag tror personligen att många av de där donnorna som attraheras av sådana snubbar som beter sig som svin gör kanske det för att det känns som en större erövring, utmaning.
Dvs att de tror att de ska kunna förändra detta kroniska svin till en snäll trogen kille.
Att han ska tycka om henne SÅ mycket att han plötsligt skall
förändras för hennes skull och att han skall bli allt hon önskar!
Att han ska ge upp allt svineri och plötsligt komma till insikt tack vare att han tycker hon är så fenomenal och så mycket bättre än alla de andra kvinnorna han har haft! Dream on girls..! Dags att sluta tro på Påskharen...

Nu vet jag inte hur gammal du är och känner inte till din dating-historia,
men tror du inte att du förstorar upp problemet?

Ta det lite soft och i värsta fall kan du ju gå på Singelmingel under
mc-mässan i Älvsjö! :näsblod :D
jao alltså det där med ålder och förstora upp problemet poängterar nästan alltid utomstående, visst jag har 10 år kvar tills jag kanske övergår till en trittioårskris men anledningen att ja lägger märke till det mycket också är väll kanske att de flesta ja umgås med börjar komma därikring och börjar fundera på villa o volvo o vovve då jag hela mitt liv ha hållt på med individuell idrott och de jag tränar med har alltid varit 4-11 år äldre än mig (blir ju dem man umgås med när man har helt fuckade tider att passa sig till på fritiden), sen att jag förstorar upp det det försöker jag inte göra i alla fall, har aldrig riktigt blive accepterad på det sätt jag velat av tjejer, vet lixom inte , äh blir bara en tråkig konversation om ja fortsätter här ^^

Men ja tror du har rätt där de du skriver om tjejer som vill ha de där vilda för att förändra dem för deras skull och visa sitt engagemang osv,. men det dom lyckas få är väll även som du säger "Så nej, bad boys får inte bra tjejer, kanske många tillfälliga knull däremot." kanske stämmer för kan tänka mig tjejer som tar till sig sådana killar vill ha nya utmaningar när de väl fått som de velat :död

Det är väll inte direkt det man är ute o letar efter, de ja letar är väll övervägande flickor som går att umgås med på fritiden, nått gemensamt intresse, att man är interesserad av vad personen pysslar med men även att det tillbaks att hon visar sig interesserad (har bara träffat en tjej som visat intresse av MIG?!) Var ett tag sen man hörde av henne nu :brinnerup

Skulle riktigt gärna vilja komma förbi mässan där nere men har krockat igen med en annan grej ja måste prioritera :huvet sen antar jag att jag skulle bli en av de yngre som besöker singelminglet om ja dyker upp, vettefan om de e lika poppulärt hos tjejer som lamkött för killar :gnissla men skulle varit en upplevelse alltid och ett roligt påhitt där gemensama nämnaren är klar sen tidigare :tummenupp

en sak som kan göra att man förstorar det mycket också är när alla går runt o snackar om hur lätt det är hela tiden får panik när de blivit bronsmunk efter en månad eller vad dom kallar det och tänk så otäkt om man skulle bli silvermunk ett halvårs torka då överlever man inte, öhm okej är det så lätt att hitta partners njaa brukar väll vända dövörat till nu för tiden :huvet

aja de får räcka för idag, dags att sova nu har sutte o tänkt alldeles för många timmar på nått svar :rolleyes: har så mycket funderingar o frågor kring allt detta som man har så lite koll på tydligen blir ju fel större delen av gångerna men detta ska vara en humoristisk tråd antar jag så håller det borta :tummenupp
 

robban_75

Medlem
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Eksjö [Eiijkchoe]
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -14
haha ja what to do, what to do..

En annan skönk ju ännu längre ner i deppressionen när jag började fundera... suger på att burna, kan inte wheela, kör saab o ingen sänkt 740, o inte fasen har jag en bubbelpöl heller :confused: .. vad fasen ska man ta sig till.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen

robban_75

Medlem
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Eksjö [Eiijkchoe]
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -14
haha nja fast det är en punkt jag inte vill ändra på... är faktiskt ärligt helt nöjd :yoparty

Btw..... VARFÖR har du googlat på ett sånt ämne :tummenupp
 
Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Haha, sjukt rolig tråd. gammal är äldst eller hur var det nu ..
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ojojoj, snart ett år sedan senaste bumpen skedde, det måste åtgärdas :)

*BUMP*

:yoparty :hihi :rofl :D
HELT JÄDRA UNDERBART!
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Sporthoj är inte längre nån penisförlängare, vi är gangsters i brudar ögon!
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top