dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Har själv svårt med kontakten med motsatta könet...
Män som är SVIN och som skiter i allt som ligger runt med allt o får till de jämnt!
Jag uttryckte att ja ska bete mig som ett svin jag också så man kanske får lite respekt av motsatta könet.
(verkar ju vara den vägen man måste gå)
-NEEEEEEEEJ!! Så kan du inte göra du är ju snäll o gullig det får du inte förstöra!!!
... nehepp
-vad ska man göra då?
-ja man får ju inte till det om man beter sig som mig så jag måste ju testa en sista utväg.
Hade en diskussion om det och kom fram till att det var hans attityd osv
som hon föll för..
Visst finns det blåsta tjejer som faller för killar som beter sig som skit, men det är skillnaden att tillfälligt attraheras av någon och sen verkligen gilla och respektera personen i fråga.
Vem vill ha en partner som är elak, taskig, nonchalant, oärlig och
otrogen som beter sig illa, slampar runt och som man inte kan lita på??
Så nej, bad boys får inte bra tjejer, kanske många tillfälliga knull däremot.
Jag tror personligen att många av de där donnorna som attraheras av sådana snubbar som beter sig som svin gör kanske det för att det känns som en större erövring, utmaning.
Dvs att de tror att de ska kunna förändra detta kroniska svin till en snäll trogen kille.
Att han ska tycka om henne SÅ mycket att han plötsligt skall
förändras för hennes skull och att han skall bli allt hon önskar!
Att han ska ge upp allt svineri och plötsligt komma till insikt tack vare att han tycker hon är så fenomenal och så mycket bättre än alla de andra kvinnorna han har haft! Dream on girls..! Dags att sluta tro på Påskharen...
Nu vet jag inte hur gammal du är och känner inte till din dating-historia,
men tror du inte att du förstorar upp problemet?
Ta det lite soft och i värsta fall kan du ju gå på Singelmingel under
mc-mässan i Älvsjö!