Inbrott

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hammet skrev:
.....FJOLLTRÄSK....vilket jävla pack....stänga av stereon för att ingen ska höra att man har högtalare, hahaha fy fan det bevisar ju att stockholm bara är en jävla pundarhåla


Jag bor INTE i Stockolm, så sorry grabben. :hej
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hammet skrev:
är det nedanför uppsala så är det stockholm


Du bor för långt upp för veta var gränsen går ;) Fast jag hör väl mer till Lappland än Norrland sägs det oftast.

Här blåser det och är jämt kallt (förutom nu då) :)
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Ja där du bor är det ju inte kul.
Motorvägen delar stället rakt av, finska båtflyktingar med kniv finns i överflöd, dom blåa husen ska man inte vara i närheten av, ibland blir bilden svart-vit när man passerar.
Näe, usch, förbi lapplands-väsby håller man helst rullen i botten. :D
 

gsxf

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
dalen
Hoj
bygger på en dobbeli dobb
Allvarligt liwa sex får jag , knäskrap gör jag och som sagt jag tycker det är synd att du har blivit av med sakerna men man ska inte ha hoj delar i bilen tänk lie först innan du parkerar nästa gång......... :bow :bow :bow :bow :bow
 

kocken

Guest
gsxf skrev:
Allvarligt liwa sex får jag , knäskrap gör jag och som sagt jag tycker det är synd att du har blivit av med sakerna men man ska inte ha hoj delar i bilen tänk lie först innan du parkerar nästa gång......... :bow :bow :bow :bow :bow

ja just det vad smart tänkt!!!!! not !!!!
scenario= är på väg hem bilen full med grejor skall parkera i mitt LÅSTA garage men jag kanske skall ta ut dom eftersom om någon skulle bryta upp dörren och sedan bilen så blir jag ju av med grejorna! låser du in din tv och hemstereo i kassaskåpet över natten eller ?? dom kunde ju lika gärna brutit upp dörren till hemmet som till garaget!!
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
gsxf skrev:
Allvarligt liwa sex får jag , knäskrap gör jag och som sagt jag tycker det är synd att du har blivit av med sakerna men man ska inte ha hoj delar i bilen tänk lie först innan du parkerar nästa gång......... :bow :bow :bow :bow :bow


Allvarligt gsxf
Att jag hade delarna i bilen beror inte på att jag är blondin eller dum ;) Utan för att jag har en viss begränsning. Hade varit och kört bana och därav låg dom i bilen inkl. verktygslåda med mera.

Då jag har en "man" som sitter i rullstol just nu med gipsat ben så har jag burit upp det mesta från bilen och en del grejor fick vara kvar. Jag orkar inte själv bära en del av sakerna. Till saken hör att jag nyligen varit sjuk själv och klarar inte av bära tungt.

Har redan tagit det med försäkringsbolaget och det är helt okej att ha saker i bilen samt att dom också höll med om att ha en man som åker rullstol och klara bära med allt själv inte alltid funkar. Hemförsäkringen ska täcka lösöre i bilen. Jag är glad över att jag fick med mig hjäl och utrustnig upp och övriga väskor.

Så jag behöver inte tänka efter innan jag parkerar nästa gång i ett låst garage. För jag har inte gjort något fel.

Pasade på att fråga en försäkringsniss och han sa att det finns ingen regel som säger att du inte får ha grejer i bilen och att du inte skulle få ut dessa på försäkring.

Så tänk först tala sen :squid
 

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ludvika
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Jag har sagt det förut och säger det igen.

Det är inte lås och larm som ska avgöra om man får behålla grejerna. Spärren ska sitta i hjärnan. Om inte så blir det snart "Men din betongbunker har ju så tunna väggar så du får skylla dig själv!"

Törs man släppa in nån av er hemma? Stjäl ni allt ni ser som inte sitter fast?

Sammhället är i sönderfall.
 

gsxf

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
dalen
Hoj
bygger på en dobbeli dobb
HUUUUUUUU vad rädd jag blir tål du ingen kritik eller du kan läsa om inläggen så kan du se att jag tycker DET ÄR TRÅKIGT ATT DU BLIVIT AV MED DINA GREJER men har inte hoj grejer i bilen och knäskrap vet vi alla att du inte klarar av......... :confused: .....
NU NJUTER JAG :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock
 

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
uppdatering har nu fått reda på vem det är, kör upp och knackar på då ser jag 2 personer som står och trycker bakom gardinerna.

Vad göra funderar på att hämta kofoten och bryta mig in och ta det som är mitt.

Det finns folk som sett honom med bla min väska inatt så det är ganska självklart...
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
gsxf skrev:
HUUUUUUUU vad rädd jag blir tål du ingen kritik eller du kan läsa om inläggen så kan du se att jag tycker DET ÄR TRÅKIGT ATT DU BLIVIT AV MED DINA GREJER men har inte hoj grejer i bilen och knäskrap vet vi alla att du inte klarar av......... :confused: .....
NU NJUTER JAG :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock


Du HAR verkligen PROBLEM med dig själv.

Hellre smart och kan inte göra knäsprap än kunna göra knäskrap och inte vara smart

Om du skulle ha blivit rädd för mina inlägg så undrar jag vad du är för mjukis och mina inlägg är inte till för skrämma en liten plutt. Allt startade med att jag berättade om ett inbrott i min bil och på hojen under en tråd där man skriver om allt möjligt.

Sen läs ditt inlägg (det senaste) igen, du skriver att jag inte har hojgrejer i bilen, det har jag aldrig skrivit att jag inte har. Utan jag skrev att jag hade det just då och varför skrev jag.

Nu vet vi ju alla att du fanns med på forumet då det fanns en tråd om varför jag inte knäskrapade på en bild på från Kullen. Eftersom den tråden inte finns nu och du inte fanns med med detta nick då den låg uppe så, BORTGJORD :D

Håller med om att det är tråkigt att bli av med saker, men tråkigare när en person inte vågar stå för vem han är men lägger in inlägg så som du gör.

Nä, knäskrap gör jag inte på väg in i depån som bilden visad. Kanske jag aldrig gör knäskrap i mit liv. Men snabb på andra sätt både på hoj och bil. Varför göra knäskrap när det går fort ändå. Vi har många tjejer som åkte den dag och några riktigt snabba i snabba gruppen som inte knäskrapar.

Stolt och glad icke knäskrapare men vågar stå för mina åsikter under mitt riktiga nick.

:squid
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Går gsxf på droger månne? Eller blev han förnedrande omkörd på någon bana av en liten flicka och kände sin manlighet ifrågasatt?

Får ju faktiskt gnällspikens uppseendeväckande, men ändock lite roliga, entré att framstå som rätt tam.....
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Snabbe_jag skrev:
uppdatering har nu fått reda på vem det är, kör upp och knackar på då ser jag 2 personer som står och trycker bakom gardinerna.

Vad göra funderar på att hämta kofoten och bryta mig in och ta det som är mitt.

Det finns folk som sett honom med bla min väska inatt så det är ganska självklart...

Jag vet inte ännu vem som gjorde inbrottet i min bil....

Ledsen för att du fick inbrott du med. Aldrig kul att bli av med saker som tillhör en men någon annna tror dom har rätt till.

Hoppas det löser sig för din del

:hej
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Men förihelvete , hade du betong i sandlådan som liten gsxf eller var brandbilarna blåa hemma hos dig.

Dina inlägg är ju det mest korkade jag läst på Sporthoj och jag hoppas du tänker till lite nästa gång du ska "våga" kommentera nåt men kanske under ditt riktiga Nick-name.

Min fästmö betalar för garage m.m och ska inte behöva införskaffa ett larm för att få ha sina saker ifred från idioter.
Man ska väl få ha precis vad man vill i bilen oavsett synligt eller inte utan att riskera att bli av med det om man inte har larm, backupbatterier, vakande grannar med baseball-trän o dyl.
Om den skaran av löst folk som aldrig lär sig skilja på mitt o ditt fick rejält med stryk eller kännbara straff så skulle inte problemet finnas i sammhället.

Att kläcka ur sig "du får skylla dig själv" var väl det dummaste jag hört.
Så om du får inbrott hemma ska man säga - Skyll dig själv för att du inte har Securitas bevakning !

Om du tycker knäskrap är bättre än sex så tycker jag synd om dig!
Den dagen ett knäskrap blir bättre än Liwa1 så är det nog dags för skilsmässa :(

/Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
t-rex skrev:
Går gsxf på droger månne? Eller blev han förnedrande omkörd på någon bana av en liten flicka och kände sin manlighet ifrågasatt?

Får ju faktiskt gnällspikens uppseendeväckande, men ändock lite roliga, entré att framstå som rätt tam.....

gsxf kanske är "Johan23" med nytt nick :D
 

gsxf

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
dalen
Hoj
bygger på en dobbeli dobb
Till och börja med kan du lägga ner det där att jag bytt namn är ny på detta ställe och trodde man prata hoj här men ack va fel man kan ha..... johan 23 vem e de . och sedan jag har varken tv video eller annat plotter det är jag och min hoj som gäller ....
Det verkar vara bönder på detta ställe klarar ni inte av kritik någon av er varken liwa eller nitrous ?????????
:rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock
 

spunk

Ny medlem
Gick med
28 May 2003
Ort
Här och där. Mest här.
Hoj
R1
Liwa1 skrev:
Så var det min tur alltså.


Haft inbortt i bilen i ett låst garge!!!!! (flerbilsgarage)
Bara i min bil har det varit inbrot, i en sketen Seat som det inte syns att det satt stereo i med slutsteg med mera. Sen hade vi nyss varit på banåka och jag hade orginalsystemet till hojen, verktyg och annat till hojen i bilen. Inget syntes. Min bil stod på en trång plats, trängsta i hela garaget, samt att det står M3 med och utan larm där med dyrare saker i än min som även syns.

Ajaj :(
Hur kom dom in i garaget? Delade garage är ett elände. :fakta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top