gsxf skrev:
HUUUUUUUU vad rädd jag blir tål du ingen kritik eller du kan läsa om inläggen så kan du se att jag tycker DET ÄR TRÅKIGT ATT DU BLIVIT AV MED DINA GREJER men har inte hoj grejer i bilen och knäskrap vet vi alla att du inte klarar av......... .....
NU NJUTER JAG
Du HAR verkligen PROBLEM med dig själv.
Hellre smart och kan inte göra knäsprap än kunna göra knäskrap och inte vara smart
Om du skulle ha blivit rädd för mina inlägg så undrar jag vad du är för mjukis och mina inlägg är inte till för skrämma en liten plutt. Allt startade med att jag berättade om ett inbrott i min bil och på hojen under en tråd där man skriver om allt möjligt.
Sen läs ditt inlägg (det senaste) igen, du skriver att jag inte har hojgrejer i bilen, det har jag aldrig skrivit att jag inte har. Utan jag skrev att jag hade det just då och varför skrev jag.
Nu vet vi ju alla att du fanns med på forumet då det fanns en tråd om varför jag inte knäskrapade på en bild på från Kullen. Eftersom den tråden inte finns nu och du inte fanns med med detta nick då den låg uppe så, BORTGJORD
Håller med om att det är tråkigt att bli av med saker, men tråkigare när en person inte vågar stå för vem han är men lägger in inlägg så som du gör.
Nä, knäskrap gör jag inte på väg in i depån som bilden visad. Kanske jag aldrig gör knäskrap i mit liv. Men snabb på andra sätt både på hoj och bil. Varför göra knäskrap när det går fort ändå. Vi har många tjejer som åkte den dag och några riktigt snabba i snabba gruppen som inte knäskrapar.
Stolt och glad icke knäskrapare men vågar stå för mina åsikter under mitt riktiga nick.