Liwa1
Supermedlem
gsxf skrev:Till och börja med kan du lägga ner det där att jag bytt namn är ny på detta ställe och trodde man prata hoj här men ack va fel man kan ha..... johan 23 vem e de . och sedan jag har varken tv video eller annat plotter det är jag och min hoj som gäller ....
Det verkar vara bönder på detta ställe klarar ni inte av kritik någon av er varken liwa eller nitrous ?????????
Vet du va. Det är du som inte tål kritik och hade du kommit in här för att prata hoj så hade du gått in på trådar som handlar om hojar och du hade läst på lite bättre, för då hade du vetat att tråden jag skrev det under ligger under "övrigt kackel"
Har du dator hemma men inte tv så låser du väl in den i ett kassa skåp så fort du är borta och ser till att det är inbrottsäkert. Annars får du skylla dig själv om du blir bestulen.
Skulle vara tråkigt om du blev bestulen, men tydligen får man skylla sig själv om man får inbrott enligt dig
Om du ville prata hoj grabben så hade du inte hoppat på JUST mig och Nitrous. Det finns andra som kommenterat dina inlägg men där har du inga synpunkter på dom. Konstigt
Ett tips, vill du prata mc så GÖR det DÅ, tramsa inte.
Sen hur kan du var ny här men läst tråden om knäskrap och veta vad som gäller från den då? Du faller på eget bevåg hela tiden och knäskrapa på en motard????
Går inte på det och vi får väl se med tiden....
P.S Spunk, det är flera i samma garage och samma nyckel. Men trots det är det ett låst garage.
P.S 2 Kan inte annat än garva åt inläggen från dig gsxf, för någon mening fyller dom inte ialla fall
Last edited: