Clown/lukt/BENS
Clownen luktar BENSIN!!
Bara synd för dem som inte bara vill leka utan också förbättra sin egen körförmåga!!! Kanske du skiter i frågan, men inte alla tycker tydligen som du...
När SMC kan varför så kanske inte också oss?
Clown/blabla...: Har du läst vad Bingo skrivit? Allt är ju inte svart och vit i försäkringsfrågor (tyvärr...), så kanske det är möjligt att få ögonen upp för FB att det också kan vara positivt för skadesrisken när folk kör bana
Personligen förvänter jag mig inte att försäkringen ska gälla om jag ramlar, men jag tycker det är fel att det har blivit så att FB bara täcker SMC och inga andra -så för mig är det mer en principsak nu att få försäkringen att gälla. I alla fall försöka att få dem att förstå att banåkning kan vara i vettigt syfte också (hoppas inte GSXR1100R är försäkringsman )
....Vad jag inte förstår är detta snack om SMC hela tiden...o varför vi, SSEMSE, skall se ut som SMC, hade jag velat vara med på körningar som ser ut som SMCs hade jag väl anmält mig till någon av deras körningar....
Folk väljer SSEMSE för att körningarna ser ut som de gör o har utvecklats i en viss riktning, o bevisligen verkar det ha fungerat bra i det stora hela: 300 medlemmar o 300 i kö... trots att vi är SSEMSE o inte SMC...
Se i vilken riktning SSEMSE har utvecklats o förbättra det istället, kanske inte allt är perfekt men det är det ni/vi skall ändra på, försöka göra saker bättre.
Vill man ha en klubb som ser ut som SMC måste det vara mycket enklare att starta en helt ny istället!!
Jag var vid ett par tillfällen, i slutet på säsongen, med o hjälpte till som instuktör, det enda jag fick höra av folk som var där o körde var hur nöjda de var med SSEMSE. Körningar som flöt på bra, enligt min egen mening. En liten undran bara Robz, Mavve o Bingo, ni som "lyst" med er frånvaro iår har ni fått ta del av den positiva kritik som kommit, rent spontant på våra bandagar.
PS:
Bara synd för dem som inte bara vill leka utan också förbättra sin egen körförmåga!!!
Fråga: Utesluter det ena det andra?
Sen tror jag du tolkar GSX1100R helt fel när han använder ordet leker, precis som uttrycket "leka i någon annans sandlåda": inte betyder att man rent fysiskt leker i en sandlåda utan helt enkelt betyder att man får följa de regler som ställts upp...
Last edited: