erikanton
Ny medlem
skaffa en vettig hoj med utrymme som en volvo kombi under kutsen...då klagar man inte =)
goldwing?
skaffa en vettig hoj med utrymme som en volvo kombi under kutsen...då klagar man inte =)
En liten verktygssats följer med de flesta hojar under sadel/kuts och där brukar väl lås och en mindre väska med kreditkort o mobil också gå ner.
Skaffa sen en extra försäkring för att bli hämtad utan självrisk (300kr per år).
Behöver man ändå mer plats ska man köpa sig väskor här http://www.motowerx.se/index.php?main_page=index&cPath=65 inte billigast men otrolig kvalitet och funktion. Finns allt från mikroväska till ryggsäck som funkar med puckel.
Byt bort prostatavibratorn från Disneyland mot en riktig (Rysk) hoj, så får du både packutrymme, verktygsats och tillfälle att skruva.
Jo jag vet Petai, men diggar inte det stället, att det skramlar runt där under. Vill ha det på/med mig på något sätt, så att ha en sån där magväska fast på ryggen (ryggväska?) verkar bäst.
Tack för alla snabba svar!
hehe bögslunga,ja skulle garva läppen av mig vid hall spegeln så man skulle få ställa in dagens tur
Riktigt underhållande tråd. Ural och HD kommer väl aldrig så långt från verkstaden så man inte orkar leda den tillbaka?! Varför leda runt massa kilon verktyg i onödan?
För att återgå till verkligheten är ju en liten tankväska det rätta. En liten en får plånka, snus och kondomer? Brukar ha det på duccen och vill inte gärna vara utan den. På DR:n har jag snart "korvlådor" på närmare hundra liter så där är det inte så stort problem.
Angående "Hello Kitty" ska jag nog ringa dem om ett räjsspons! De har ju allt annat med sin förbannade kattf*n på så varför inte ett räjsteam?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|