HumAnyt
fort ibland.
2fast4hjo skrev:Gäller endast killar
HumAnyt: Väntar fortfarande på att du ska komma hit med hojen
humm, just det, tyvärr, hittar inte till lyrestad hellerhar någon släppkärra att köra den på
2fast4hjo skrev:Gäller endast killar
HumAnyt: Väntar fortfarande på att du ska komma hit med hojen
HumAnyt skrev:humm, just det, tyvärr, hittar inte till lyrestad hellerhar någon släppkärra att köra den på
t-rex skrev:Det har gått längre än så. Utbildningen i våras var tydligen inte så bra, så de som tog sina kort i somras kommer att få dem återkallade, och får ta om dem om tre år.
Argyle skrev:Jag läser för fullt på vv hemsida och där står inget om köra på jämna dagar eller andra konstiga regler..
Där är en kampanj om att om man skall köra fort så skall man köra road racing, det är de enda VV arbetar för.
´MalmöBiker skrev:Ursäkta mig.. men vilken månad går till 29?
Anway, jag kontaktade vv och tog reda på att de har delat upp det så att alla som är högerhänta kör jämna dagar och vänsterhänta ojämna. Fick även reda på att det är tal om att införa en slags handikapp/risk -skatt för alla de som är vänsterhänta. Det finns nämligen nyligen framtagen statestik som pekar på att vänsterhänta förare är inblandade i fler trafikolyckor än "normala" högerhänta.
Beror på att han har protes.
2fast4hjo skrev:Låna stellans gps, han hittar inte heller
Kan ta det i samband med att jag fyller år i mitten av mars
Argyle skrev:Vad var det ni hade gjort i falköping som gör att ni inte får behålla era kort?
pini skrev:han förstår inte sig på sådana saker för han har druckit för mycket från den där bubbelmaskinen
Well skrev:jönköping e ju också en liten håla....kom och kör upp i stockholm så ska du
få se på trafik!
tror att du har helt rätt....men jag har inte kört hoj där så jag uttalar mig bara om jönköping vs stockholm.Mr_Mike skrev:Whooo,,, Storstad syndromet...... Enl vv så är GBG... Den svåraste stan att köra i, I Sverige pga mycket spårvagnart och enkelriktade gator överallt....
HanneZ skrev:Det är här 100% allvar asså, jag skeppar min hoj till tyskland imorrn. Blir nog att ta ett jobb där.
2fast4hjo skrev:
Äntligen lite logik i dersas frågor!!!2fast4hjo skrev:Vägverket har utarbetat nya kompletterande körkortsfrågor.
Nya körkortsfrågor 2006
www.hejbilist.se[/url]
Herman skrev:Vilka är de rätta svaren? Kan fan inte...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|