Blackninja
Ny medlem
Jag hade direkt gjort om det idag utan att tveka. fan va kul det var ![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
numero_uno skrev:Hallelujia!!!!!
Resonerade precis sådär, dessutom räcker inte lumparlönen till all vaselin som lär gå åt där inne..... brrrr!!!! 300 runkade tonåringar i en barrak som spelar in sina fisar kan ju inte va kul, å inte en tjej så långt ögat når.
UrbanTiger skrev:
imaster skrev:Byggde broar på det småländska höglandet.
Fräd skrev:Jag ville verkligen göra lumpen men efter 5 minuter hos psykologen så gav hon mig en etta i betyg och förklarade mig psykiskt störd och socialt underutvecklad. Hur tusan kan man ställa den diagnosen på 5 minuter och med 3 huvudfrågor + 2 underfrågor till varje?
Nene.. Säg bara att ni är födda i Falun, gillar att använda datorer med Linux och att det är tråkigt att inte träffa andra människor. Det räcker visst![]()
Låter mest som han inte gillar att vara underst när han har sex med någon tycker jag. Men om "kurran" är smeknamn för magsjuka kan man ju lista ut varför.Blanco skrev:Vadå, får man skaka galler för att man dunkar på dom kvinnliga officerarna????
Han måste va dansk!!! jag tror jag har sett honom på en bild och de går inte ta misste på dom dära danskarna...blacktriple skrev:Finne då?
Farbrorn skrev:VW Passat 4-motion dieselbilar kan flyga!![]()
Terrängbil 11 kan inte flyga det vet jag! Den är inget vidare att köra rally med heller, alldeles för fladdrig. Men vill man ut o bränna i skogen så duger den skitbra. Skulle aldrig vilja ha lumpen ogjord, på slutet så började man ju trivas. Men så var man ju kompanichefens personliga assistent. Hon var jättetrevlig.pw skrev:Jaså. jaha....BV206 kan också flyga![]()
![]()
UrbanTiger skrev:Näver![]()
Kan säga att jag har inga som helst problem med att resa fritt in och ut ur det landet på grund av detta.
McB skrev:En annan är fortfarande ledsen för att man inte fick vara med. Trasig ryggkota hette det visst. Inte ens GU får man göra, för att sedan vara med i hemvärnet.![]()
Nu vet jag, du är egentligen en sån där som flyttat till sverige från skåne. Eller flyttat till göteborg iafUrbanTiger skrev:Näver![]()
Kan säga att jag har inga som helst problem med att resa fritt in och ut ur det landet på grund av detta.
UrbanTiger skrev:Finnarna kallar dom ju hem sina krappar. Eller så kidnappas dom på Åladsfärjor och sånt..
numero_uno skrev:Mönstrade tidigare idag, skyllde på ont i nacken sen en mc olycka i sommras, och jag slapp, HURRA!!!!!
inget ont som inte för något gott med sig!!!!!
![]()
ft skrev:Prova frivilligorganisationerna! Borde gå att hitta någon som passar... ?
"Wink wink, nudge nudge, see what I mean..."
UrbanTiger skrev:Det är felstavat och jag vet inte hur man ändrar.
UrbanTiger skrev:Antingen är jag jävligt dum eller så fattar jag ingenting.
Kan inte ändra på nått![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |