Jaha mina damer och herrar
Den 28/2 -11 kl.21.41 så kom lille Milo till världen. Vägde 3050gram och det var verkligen kärlek vid första ögonkast. Damn vilken kärlek
Allt gick kanon med tjejen och vi alla mår kanon bra.
Just nu tar vi en lugnande stund efter jag badat grabben
Hoppas att det går bra för alla med era goa barn. Riktigt fina bilder
ni tagit. Har tagit en del bilder själv och kommer att skicka upp lite bilder så ni får se pappas pojk
Ha de gött
/Panos
Härligt, grattis och välkommen till den underbara (stundtals i alla fall ) föräldravärlden.
Kl 19 tutar vi i honom en flaska välling, sen somnar han. Kl 23.30 vill ha ha en flarra till. Sen sover han till 0330 cirka. Då vill han ha käk (vi har provat att sluta upp med detta vilket resulterade att han ville stiga upp 0500 istället, så vi gav upp). Nu har vi ju en till, så att stiga upp och mata ungarna mitt i natten är det minsta problemet.
Sen vaknar han 0600 cirkus. Alla dagar. Även dagar när pappa är bakis.
Jag säger så här, han är inte hungrig mitt i natten utan har vant sig vid att han får en flaska... sluta med flaskan, ja det kommer blir några skrikiga nätter (typ 3-4st) sen är det lugnt.
Båda våra har fått flaska innan läggning (somnar när flaskan är slut) vid 19tiden och sen sover de till 6-7 när det är dags för morgonvällingen. Att hålla på med välling vid midnatt och mitt i natten är bara att göra sig själv en björntjänst.
Just det, vad gäller vid vilken ålder de vaknar senare... kan bara ta mig själv som ett exempel, 34år ung (snart 35år gammal) och har fortfarande inte lärt mig vakna vid 9 utan snarare vid 5-6 (har gjort hela livet).
Brukade stå hos mamma o pappa i unga dar och ropa vid 6-tiden "Jag huuungraaaaar ihjäääääääl!!!!".