Inget för graviditetsfobiker

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Har läst igenom lite och måste kontra Jesseboy nu... :)
Söt rackare och jodå, att lyfta på huvudet första dygnet är starkt... det gjorde Gustav också. :)

Bifogar bild på krabaten när han var 2,5månader.

Gustav.jpg

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Klumpen hemma växer och växer. 2 månader gammal och 6 kilo :eek

Å andra sidan började jag gå vid ålder 16 månader, jag var för tjåkk innan dess :tuttar

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Just det, måste säga att tidig träning funkar, jag har sedan David föddes kollat F1, MotoGP och SBK med honom i knät och numera när han väljer kläder själv så skall det vara bilar eller motorcyklar på de... han går även och tittar mycket på fina bilar och hojar... och nu senast imorse så satt jag med Gustav och David och kollade först Bikerboyz sommarrulle och sen Isle of Man TT från 2010 till frukosten (bra med en fru som sover borta ibland)... kan säga att båda grabbarna satt som klistrade och gjorde olika brumljud. :yoparty

r33z

Livsnjutare
Gick med
27 Aug 2008
Hoj
KTM 690 Endurov, Honda 600 Hornet
Då var man oxå med i leken.
Lilla Elicia föddes den 8/2 kl 03.23, 4025g 53cm

DSC_9834.JPG

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hur gammalt skall ett barn vara för att sova ända till 0900?

Ser fram emot den tid då JAG väcker barnen :hämndenärljuv

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hur gammalt skall ett barn vara för att sova ända till 0900?

Ser fram emot den tid då JAG väcker barnen :hämndenärljuv

13 månader och 9 dagar. Jag vet inte vad du gör för fel egentligen, våran sover som en stock :va
Sover han i eget rum för det första, och somnar han bra på kvällen?

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Jaha mina damer och herrar:)

Den 28/2 -11 kl.21.41 så kom lille Milo till världen. Vägde 3050gram och det var verkligen kärlek vid första ögonkast. Damn vilken kärlek:):banana

Allt gick kanon med tjejen och vi alla mår kanon bra.
Just nu tar vi en lugnande stund efter jag badat grabben:yoparty

Hoppas att det går bra för alla med era goa barn. Riktigt fina bilder
ni tagit. Har tagit en del bilder själv och kommer att skicka upp lite bilder så ni får se pappas pojk:tummenupp

Ha de gött

/Panos

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Den 28/2 -11 kl.21.41 så kom lille Milo till världen. Vägde 3050gram och det var verkligen kärlek vid första ögonkast. Damn vilken kärlek:):banana

ni tagit. Har tagit en del bilder själv och kommer att skicka upp lite bilder så ni får se pappas pojk:tummenupp

Ha de gött

/Panos

Grattis! Första barnet?

Babyboom nu, både här på Sporthoj och ute på stan verkar det som.
Var ute och traskade en sväng idag och har aldrig sett så många barnvagnar tidigare. Tänkte att jag kanske lägger märke till dom bara för att jag själv blivit förälder, men näääääe, helt omöjligt att det kan ha varit så många för bara 2-3 år sedan!

13 månader och 9 dagar. Jag vet inte vad du gör för fel egentligen, våran sover som en stock :va

Kl 19 tutar vi i honom en flaska välling, sen somnar han. Kl 23.30 vill ha ha en flarra till. Sen sover han till 0330 cirka. Då vill han ha käk (vi har provat att sluta upp med detta vilket resulterade att han ville stiga upp 0500 istället, så vi gav upp). Nu har vi ju en till, så att stiga upp och mata ungarna mitt i natten är det minsta problemet.

Sen vaknar han 0600 cirkus. Alla dagar. Även dagar när pappa är bakis.

Kl 19 tutar vi i honom en flaska välling, sen somnar han. Kl 23.30 vill ha ha en flarra till. Sen sover han till 0330 cirka. Då vill han ha käk (vi har provat att sluta upp med detta vilket resulterade att han ville stiga upp 0500 istället, så vi gav upp). Nu har vi ju en till, så att stiga upp och mata ungarna mitt i natten är det minsta problemet.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Det var en jäkel till att vara hungrig :brinnerup
Vi gav våran mat runt 4-tiden på natten då hon alltid vaknade där men det gick fort att lära av tack vare tips från folk här på forumet :)
Den lilla kräver ju ändå mat flera gånger per natt men Cornelius borde man ju kunna lära av maten på natten tycker man :(
Det där med att ungarna vaknar trots att man är bakis är ju ett tydligt tecken på brist på respeckt så där måste man vara stenhård :mad:
Gå in och andas på honom innan läggdags nästa gång och förklara att pappa är full och vill sova, går det inte in då så får du ta i med hårdhandskarna!

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Grattis! Första barnet?

Babyboom nu, både här på Sporthoj och ute på stan verkar det som.
Var ute och traskade en sväng idag och har aldrig sett så många barnvagnar tidigare. Tänkte att jag kanske lägger märke till dom bara för att jag själv blivit förälder, men näääääe, helt omöjligt att det kan ha varit så många för bara 2-3 år sedan!

Tackar:)
Det är första barnet:tummenupp

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt

Ha de gött

/Panos

Grattis!!! :):)
Härligt att höra att alla mår bra!
Hälsa mor och son och stort lycka till!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...