Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Hehe, svårt att hålla sig borta när flickvännen är nybliven mc-ägare
Då skaffar man snabbare hoj.
Hehe, svårt att hålla sig borta när flickvännen är nybliven mc-ägare
Tro mig, du kommer inte vara så tålmodig med att han inte hittar just det du vill ha i din väska...
Sen kan det gå tokfort som för Jesseboy och sen kan det vara 36h av ganska hård förlossning som för en vän till mig.
Båda våra förlossningar gick relativt snabbt de också men sen kommer det en hel del dötid på BB-hotellet... eller gjorde för oss (med första) i alla fall.
Jag (vi) har haft sammandragningar sen 25:e mars (därför strikta order om sängläge) så vi är planerade igångsättning runt den 18:e om det inte händer något under tiden...
Angående att packa väskan: Hygienartiklar, 1 set med eget ombyte, mob+laddare, pengar, barnkläder, laptopen åker med. Något jag har glömt?
Mobilt bredband och foliehatt som funkar mot vetgiriga släktingar rekommenderar jag.
EDIT: om du har lika tur som vi så kommer ni att ha en massa barnsaker, så det är inte ens att bry sig om.
Foliehatten var nog det första som åkte ner i väskan Vetgiriga släktingar för nöja sig med djungeltrumman... Då de har beräknat vikten till runt 3000 g så har vi en del preborn kläder från min systerdotter
Då skaffar man snabbare hoj.
Jag (vi) har haft sammandragningar sen 25:e mars (därför strikta order om sängläge) så vi är planerade igångsättning runt den 18:e om det inte händer något under tiden...
Angående att packa väskan: Hygienartiklar, 1 set med eget ombyte, mob+laddare, pengar, barnkläder, laptopen åker med. Något jag har glömt?
Om ni har det som vi hade på BB så kommer blöjor, underlägg, mössor, mm komma i ett sponsorpaket.
3 lät lite, men kommer ändå att gå bra.
Jag ska hålla alla tummar och lemmar för er, kommer att gå skitbra!
Man vet ju aldrig, men en bok KAN ju vara bra att ha. Iofs så ersätter kanske datorn boken...
Kamera är kul att ha, fast den kan ju tjuren få sköta. Jag gjorde en baldnskiva till tanten för hon hade hört att man kan få spela sin egen musik. Nu åkte vi in på akut kejsarsnitt så det var inte så aktuellt, men ändå. Den ligger i bilen och är ett fint minne
Våra mobiler fixar bilderna, internet, samtal till övriga familjen, musik...
Jag är 95% filbunkelugn men ibland med värkarna så har jag nästan gett upp... Tur att man är jävla envis
Hur gick det med Saaben som din vän ville sälja till dig?
Det var lite mkt fel på den så det där "unika tillfället" för att det skulle vara ett så bra pris uteblev. Hade behövt lägga till en del extra och då var den plötsligt lika dyr andra. Hittade lite olika fel och hade även behövt köpa sommarsulor. Det var kul att prova, men jag insåg att vi eg. nog ska ha en pytteligen bil att åka runt i stan med och så får vi behålla traktorn att dra Knullboxen med.
Ta med lite godis/snacks, frukt, dricka etc. Skall ni bo på patienthotellet är det rätt skönt att ha lite mat med sig förutom (den riktigt dåliga) maten som serveras i restaurangen.
Kamera/videokamera kanske?
Vi förväntar oss direktsänding.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras