Nursey skrev:2451448Kalles kompis Aleksander mailade mig och berättade att det kommer vara en minnesstund för Kalle på Onsdag klockan 19. Jag väntar på mer detaljer men vore det kanske en idé att åka dit tillsammans med blommorna?
Återkommer senare med detaljer isf.
Shirin
cl skrev:2451505Insatt nyss.
Nursey skrev:2452922
Jag slutar klockan två och funderar på om jag inte skall köpa blommorna i Stockholm för dom kommer inte se fina ut efter 7 mil på E4..hur långsmt jag än kör. Om jag inte tar bilen?
Synpunkter är välkommna
Nursey skrev:2452922En minnesstund kommer att äga rum på Skinnarviksberget i Stockholm (på Söder) i morgon ONSDAG klockan 19.00.
hej smc har en fond för trafikskadade hojåkare där kan man som skadad söka ekonomisk hjälp för rehab... det kanske skulle passa att sätta in det som blir över där? mvh/ jonnyNursey skrev:2454636Nu har jag gjort så att jag har beställt två stoora buketter men det blir pengar kvar (för snubben tyckte att det skulle bli fult med så stora buketter som det verkligen finns pengar för) att antingen donerar vi resten till tex Traffikskadades riksförbund eller så får dom blomstercheckar på resten.
Det är era pengar så om någon har synpunkter så skriv gärna..det handlar om ca 700 till 1000 kr som blir över då jag köpt två stooora buketter.
Kan ju inte gärna komma med en krans då det inte är begraving ännu..så det blev buketter. Hittade ett ställe på Sveavägen så jag åker dit vid 17 o hämtar blommorna..om någon vill sitta o glo på blommor o äta middag med mig så är ni välkomna innan 18.30
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|