Insamling och ev kortege för överlämning av blommor till Warburtons familj

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jonny trajja skrev:
2454667 hej smc har en fond för trafikskadade hojåkare där kan man som skadad söka ekonomisk hjälp för rehab... det kanske skulle passa att sätta in det som blir över där? mvh/ jonny

Låter som en mycket bra idé tycker jag!!

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
R6´99 R7ed.
Jonny trajja skrev:
2454667 hej smc har en fond för trafikskadade hojåkare där kan man som skadad söka ekonomisk hjälp för rehab... det kanske skulle passa att sätta in det som blir över där? mvh/ jonny

Bra tänkt!

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
Jonny trajja skrev:
:tummenupp

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
Jonny trajja skrev:

Tycker jag också låter som en mycket bra idé!! :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jonny trajja skrev:
2454690
Thyg0d skrev:
2454672 Låter som en mycket bra idé tycker jag!![/QUOTE
ja det är en bra fond! gå in på deras hemsida (smc) där kan ni läsa mer om hur det funkar.
Jonny :tummenupp..det var något sådant som jag ville göra men alla har ju gett pengar så jag vill rådfråga innan jag gör ngt. Det är ju inte upp till mig bara :)
Vi har nästan fått 3500 kr hittills och snubben på floristen ville inte göra större än två st 1000krs buketter så det blir i runda svängar 1500kr kvar.

Alltså..går alla med på att sätta in pengarna på SMCs fond?

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Nursey skrev:
2454793 Jonny :tummenupp..det var något sådant som jag ville göra men alla har ju gett pengar så jag vill rådfråga innan jag gör ngt. Det är ju inte upp till mig bara :)
Vi har nästan fått 3500 kr hittills och snubben på floristen ville inte göra större än två st 1000krs buketter så det blir i runda svängar 1500kr kvar.

Låter helbra! :tummenupp

Freedom

Guest
Nursey skrev:
2454793
Jonny trajja skrev:
2454690
Jonny :tummenupp..det var något sådant som jag ville göra men alla har ju gett pengar så jag vill rådfråga innan jag gör ngt. Det är ju inte upp till mig bara :)

Jag är positiv till det.

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
Nursey skrev:
2454793
Jonny trajja skrev:
2454690

hej! jag vet inte om alla tycker som jag men det går till nått som vi alla kan ha nytta av! så jag tror nog att du kan sätta in de som blir över! själv sätter jag in en slant för att hedra dem som fått sätta livet till... Och jag hoppas det inte blir fler nu!!!!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Alla vet vi ju, vad våra avsikter med ett personligt bidrag var från början. Kan vi samtidigt hjälpa någon annan så är det ännu bättre.

Så, jättebra idé med fonden.....tycket jag också. :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO