Inte helt nöjd med W-Motoracing !!!

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Uppfattar INTE rejvis som oseriös bara för att han vädrar sina åsikter i ett ämne. Freedom of speach you know.

Sluta nu munhuggas och gnälla på varandra! :krama
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Ravetrancer skrev:
Inte??? Jag är personligen involverad för en av mina närmaste vänner råkade ut för dom , så visst är jag involverad, säg inget annat tack utan att själv veta tack!!!!
HAHA! Ja du då har du många grejer du kan lägga dig i. Sicket resonemang.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bart skrev:
Det är ju just det som har varit problemet, har ju varit helt omöjligt att få tag på dom.
Inget är omöjligt,har man inte tagit större skada än att man orkar gnälla på internet så har man i min verklighet redan gett upp.Är det på personlig nivå och man verkligen vill åtgärda problemet så finns det inget som stoppar en ifrån att prova andra vägar än telefonen.Plingplong på dörren o en hälsning av herr höger har alltid funkat för mig när folk försökt att lura en iaf.Är man inte lagd åt det hållet så finns det ju juridiska möjligheter oxå.Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jacke
 

Ludde78

Sporthojsnörd
Gick med
17 May 2004
Ort
Stockholmen
Hoj
Suzuki
ktmjacke skrev:
Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jacke
Det är nog inte den svenska avundsjukan det handlar om idet här fallet, utan snarare attidyden.
För mig ter det sig självklart att man ska få vädra sina åsikter som man vill om ett företag, och att det sedan är upp till ÖVRIGA FORUMLÄSARE (och inte någon enskild person) att avgöra om kritiken är befogad eller inte.
Om 10 personer klagar på någonting specifikt hos ett företag så kan man ju ana att det ligger någonting i kritiken. Ingen rök utan eld.
Innan jag köper någonting på exempelvis Pricerunner (obs! ingen reklam, bara ett exempel) så läser jag alltid recensionerna först om företaget i fråga som jag vill köpa av.
De företag som har som har rent mjöl i påsen vinner på detta system, och de som inte spelar med alla kort på bordet förlorar på det.
Enkelt och rättvist, tycker jag.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
brinckis skrev:
Att en nära vän till dig köper mini av din konkurrent får en att undra var ditt svarta får döljer sig :va

Även fastän du skriver här som en privatperson, så förknippas du med ditt "företag" och det är inte bra pr. Du framställer dig bara som oseriös genom att klanka ner på dina konkurrenter. Hur befogat det än må vara. Låt varorna/servicen tala för sig själv istället.
han handlade där innan jag hade startat med mitt, svårare än så var det inte :)

Jag fanns här som privatperson låååångt innan mitt företag och skall precis som polisen Chrono tas för mina personligt privata åsikter, inte för mitt företags, fatta det nån gång för helvete!!!!!!

När jag talar om mitt företag så klargör jag det annars är det mina personliga åsikter jag vädrar!!!

//Rejvis
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
ktmjacke skrev:
Inget är omöjligt,har man inte tagit större skada än att man orkar gnälla på internet så har man i min verklighet redan gett upp.Är det på personlig nivå och man verkligen vill åtgärda problemet så finns det inget som stoppar en ifrån att prova andra vägar än telefonen.Plingplong på dörren o en hälsning av herr höger har alltid funkat för mig när folk försökt att lura en iaf.Är man inte lagd åt det hållet så finns det ju juridiska möjligheter oxå.Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jacke
ung. det jag sa till nån annan så att han skulle få löst det, ta bilen åk ner o knacka på dörren o red upp allt.
 

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Ort
i ett hus
Hoj
Husa..
ktmjacke skrev:
Inget är omöjligt,har man inte tagit större skada än att man orkar gnälla på internet så har man i min verklighet redan gett upp.Är det på personlig nivå och man verkligen vill åtgärda problemet så finns det inget som stoppar en ifrån att prova andra vägar än telefonen.Plingplong på dörren o en hälsning av herr höger har alltid funkat för mig när folk försökt att lura en iaf.Är man inte lagd åt det hållet så finns det ju juridiska möjligheter oxå.Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jacke
Jovisst kan man alltid åka och hälsa på vederbörande.. men personligen tycker inte jag att det är så stor idé att åka 100 mil bara för 3 uppsättningar drivpaket.. våra mini motots kom efter 3 veckor, så där klagar jag inte. Men det är ju många som har väntat i 3 månader, om jag hade varit dom så hade jag inte dragit mig för att åka dom där 100 milen och fått prata med den ansvarige.
 

Öhm@n

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Skara
Hoj
KTM 640 Prestige Suzuki Gsx r 1000 K5 Honda CBR 954 RR 02
Halloj gott folk..
Jag tillhör en av dom som inte fått sina minimotos!!!
Har i princip gett upp att få tag i han via telefon... o nu har dom slutat svara på mail! Är det någon som känner honom eller vet något annat sätt än att åka ner o knacka dörr för att få tag på han?
 

Hedenberg

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Ort
Åmål
Hoj
Night Train
Som flera tidigare har skrivit, så är det minsann inte lätt att komma i kontakt med W-motoracing. Första mailet skickade jag till dom för 2 månader sen. Inget svar. Ringde efter ett par dagar. Inget svar. Tog många dagar innan någon svarade. Trodde då att allt skulle vara löst. Men nej. Har nu hållit på och ringt i stort sett varje dag till dom sen dess eftersom jag inte är nöjd med deras service. Det som skulle blivit fixat då, för 2 månader sen, har fortfarande inte blivit löst. Och eftersom det handlar om ganska mycket pengar så vill man gärna ha saken löst. Men det är ju ingen som svarar hos dom. Så det är inte konstigt att man blir misstänksam eller vill rikta lite kritik mot dom.
Jag ska fortsätta att ringa idag, och alla andra dagar framöver, tills någon svarar. Man ska väl inte behöva bege sig ända till Kristianstad (100mil dit & hem) för att lösa det här?? Nej, dom får nog skärpa till sig med deras service om dom ska ha kunder som återvänder och handlar en andra gång.
 
Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Arn

Anmäl det hella till ARN (allmäna reklamations nämden)
Jaga på med blåslampa.
Det är fördåligt att det sköts på detta viss om de inte har några bra ursäkter.

PM.a The Pilot ,han som har det hela,senast han var aktiv här idag 17/4 13.17
Senaste inlägg 2005-02-25, 14:06

Så nog fasen har han/de tillgång till internet,mail och säkert telefon oxå.

Själv inget otalt o fullt nöjd de gånger jag handlat där och blivit väl bemött
har slingriga vägar dit som rockar fet o ger körglädje på köpet :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top