Inte helt nöjd med W-Motoracing !!!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
WASP skrev:
Ja kanske inte skrev så tydligt, självklart ska positiv kritik också skrivas. Det jag reagerade på var att folk klagade på att flera skriver och klagar. Det är ju intressant om många har bra/dåliga erfarenheter. Ger lite mer tyngd åt feedbacken än om bara en får skriva att han har haft bra eller dålig erfarenhet.
Jo, att obehöriga kommer och skriver att de håller med de som skriver negativt eller positivt tycker jag är störande. Iaf om de själva brer på med hörsägen.

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Swedie skrev:
Jo, att obehöriga kommer och skriver att de håller med de som skriver negativt eller positivt tycker jag är störande. Iaf om de själva brer på med hörsägen.
Håller fullständigt med dig.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Intressant ämne detta, till saken hör dock att Wmoto sugit på det dom lovat. Värre skit har jag inte läst på länge, gå gärna in på deras andra forum och läs www.gruppimport.com där kan ni läsa massa klagomål om dom nu inte raderat dom vilket är mer vanligt. Så fort nån säger nåt som inte passar och ser ut som dålig kritik så raderas eller bannas det :)

Kul snubbar, roligaste var när dom höjde frakterna från små pengar uppemot 5-900kr nånting :)

Tycker synd om dessa kunder iaf.

Vad som är sant eller inte kan ni ju avgöra själva :)

fire_wheel

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
den drar din...
kaZmur skrev:
Vad är problemet? Har du beställt en minimoto så kostar det 500kr att skicka den, en kostnad som du måste höra av dig och bekräfta.

Har du beställt nåt från hemsidan så tar det några veckor eftersom vi precis har flyttat och inte ens har internet ännu.

Andreas telefon ringer i genomsnitt med 30 sekunders mellanrum från tidigt på morgonen till sent på natten.

Att flytta en hel butik på begränsad tid, och ta hand om butikskunder, och svara på mail, och svara i telefon är inte det lättaste.

Mvh. Marcus

men då kan ni vell informera om de på webben :tummenupp

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
detta är ju bra reklam för Wmoto dessutom, för visst e det väl så att all reklam är bra reklam ??? :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
SuperSport skrev:
Är inte hela eller del av inlägget citerat i inlägget under det borttagna?
Jo det är det. Allt han sa citerades inte, och det han sa... är inte med i citatet som citerades (verkar ändrat). Han får stå sitt kasst, jag har länge varit trött på hans attityd och det var droppen. Vad som sas, behöver inte skrivas om. Men säger man något sådant (ljuger om vad jag sagt), så utnyttjar jag bann-knappen, för sådana påhopp står det klart och tydligt i reglerna att man inte ska göra!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Jo det är det. Allt han sa citerades inte, och det han sa... är inte med i citatet som citerades (verkar ändrat). Han får stå sitt kasst, jag har länge varit trött på hans attityd och det var droppen. Vad som sas, behöver inte skrivas om. Men säger man något sådant (ljuger om vad jag sagt), så utnyttjar jag bann-knappen, för sådana påhopp står det klart och tydligt i reglerna att man inte ska göra!
Hittade bara ett om att bita i det sura äpplet, är det det som menas eller?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Har ingen personlig erfarenhet av detta specifika företag,men rent allmänt tycker jag att det är lite fel att "hänga" ut företag bara för att man själv är missnöjd.Om jag köper nåt som jag blir missnöjd med så kontaktar jag firman för att ställa det till rätta.Ber dom mig suga deras feta ba...ar så får jag väl gå till allmänna reklamationsnämnden eller inse att jag blivit blåst.Ett företag kan ju aldrig uppnå en 100% nöjd kundkrets.Tycker det har varit nån "missnöjestråd" om snart varenda mc-firma o däckfirma som finns.Så om dessa trådar är menade som varningar o tips så törs man ju snart inte handla på en enda firma.Spelar man sina kort rätt o har rätt attityd så brukar det mesta lösa sig för mig iaf. mvh//jacke

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
ktmjacke skrev:
Om jag köper nåt som jag blir missnöjd med så kontaktar jag firman för att ställa det till rätta.
Det är ju just det som har varit problemet, har ju varit helt omöjligt att få tag på dom.

B2

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
gul
Swedie skrev:
Sättet Blondie skrev om mig var droppen i hans fall. Så han bannas för sina påhopp. Att ni pratar skit om W-motoracing för att ni hör andra som har problem, är bara dumt det med. Ni som inte haft och göra med W-motoracing behöver ju inte skriva hur dåliga dom är.

Wasp, om folk anser att de fått bra mottagning får de inte skriva det? Så endast negativt får skrivas? Försök tänka lite omvänt här om du är den folk pratar illa om. Skulle inte du uppskatta att de som du iaf gett bra service står upp för dig?

Att bara strö salt i såren bara för att ni kan, är barnsligt tycker iaf jag.

Dom som inte har affärer med W-motoracing behöver inte lägga sig i heller.

Jag skyddar inte W-motoracing, jag säger bara att sättet vissa talför sig här är onödigt. Har man problem (själv) får man ju klaga och hålla på hur mycket man vill tills det att man blir nöjd. Hindrar jag ingen ifrån.

Det är inte så att sanningen biter tillbaka?

sandstream

Guest
Kan inte förstå varför ni ska ge er på Swedie och ifrågasätta honom?

@Rejvis: Jag köpte min minimoto från er och allt fungerade bra.
Däremot tycker jag det är mycket olämpligt att du, som en konkurrent, ger dig in i en sån här tråd.
Det finns ingenting positivt för er att vinna på det, trust me :tummenupp

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Sluta skriva i den här tråden om allt du gör är att snacka skit utan att personligen vara involverad.
Inte??? Jag är personligen involverad för en av mina närmaste vänner råkade ut för dom , så visst är jag involverad, säg inget annat tack utan att själv veta tack!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sandstream skrev:
Kan inte förstå varför ni ska ge er på Swedie och ifrågasätta honom?

@Rejvis: Jag köpte min minimoto från er och allt fungerade bra.
Däremot tycker jag det är mycket olämpligt att du, som en konkurrent, ger dig in i en sån här tråd.
Det finns ingenting positivt för er att vinna på det, trust me :tummenupp
Jag är egen företagare ja, men det jag uttalar mig om har inget med mitt företag att göra. Jag håller mig till fakta bara, inget mer, inget mindre.
Jag måste ha rätt att uttala mig som privatperson? Kanke skulle undvika just såna här trådar, men det iriterar mig att en nära vän blivit drabbad av detta företag.

R

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Ravetrancer skrev:
Jag är egen företagare ja, men det jag uttalar mig om har inget med mitt företag att göra. Jag håller mig till fakta bara, inget mer, inget mindre.
Jag måste ha rätt att uttala mig som privatperson? Kanke skulle undvika just såna här trådar, men det iriterar mig att en nära vän blivit drabbad av detta företag.

R
Att en nära vän till dig köper mini av din konkurrent får en att undra var ditt svarta får döljer sig :va

Även fastän du skriver här som en privatperson, så förknippas du med ditt "företag" och det är inte bra pr. Du framställer dig bara som oseriös genom att klanka ner på dina konkurrenter. Hur befogat det än må vara. Låt varorna/servicen tala för sig själv istället.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln