bissmark
Same Shit, different Day...
Uppfattar INTE rejvis som oseriös bara för att han vädrar sina åsikter i ett ämne. Freedom of speach you know.
Sluta nu munhuggas och gnälla på varandra!
Sluta nu munhuggas och gnälla på varandra!
HAHA! Ja du då har du många grejer du kan lägga dig i. Sicket resonemang.Ravetrancer skrev:Inte??? Jag är personligen involverad för en av mina närmaste vänner råkade ut för dom , så visst är jag involverad, säg inget annat tack utan att själv veta tack!!!!
Inget är omöjligt,har man inte tagit större skada än att man orkar gnälla på internet så har man i min verklighet redan gett upp.Är det på personlig nivå och man verkligen vill åtgärda problemet så finns det inget som stoppar en ifrån att prova andra vägar än telefonen.Plingplong på dörren o en hälsning av herr höger har alltid funkat för mig när folk försökt att lura en iaf.Är man inte lagd åt det hållet så finns det ju juridiska möjligheter oxå.Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jackeBart skrev:Det är ju just det som har varit problemet, har ju varit helt omöjligt att få tag på dom.
Det är nog inte den svenska avundsjukan det handlar om idet här fallet, utan snarare attidyden.ktmjacke skrev:Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jacke
han handlade där innan jag hade startat med mitt, svårare än så var det intebrinckis skrev:Att en nära vän till dig köper mini av din konkurrent får en att undra var ditt svarta får döljer sig
Även fastän du skriver här som en privatperson, så förknippas du med ditt "företag" och det är inte bra pr. Du framställer dig bara som oseriös genom att klanka ner på dina konkurrenter. Hur befogat det än må vara. Låt varorna/servicen tala för sig själv istället.
skratta du, men jag hoppas att du är lika mån om dina vännerSwedie skrev:HAHA! Ja du då har du många grejer du kan lägga dig i. Sicket resonemang.
ung. det jag sa till nån annan så att han skulle få löst det, ta bilen åk ner o knacka på dörren o red upp allt.ktmjacke skrev:Inget är omöjligt,har man inte tagit större skada än att man orkar gnälla på internet så har man i min verklighet redan gett upp.Är det på personlig nivå och man verkligen vill åtgärda problemet så finns det inget som stoppar en ifrån att prova andra vägar än telefonen.Plingplong på dörren o en hälsning av herr höger har alltid funkat för mig när folk försökt att lura en iaf.Är man inte lagd åt det hållet så finns det ju juridiska möjligheter oxå.Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jacke
Jovisst kan man alltid åka och hälsa på vederbörande.. men personligen tycker inte jag att det är så stor idé att åka 100 mil bara för 3 uppsättningar drivpaket.. våra mini motots kom efter 3 veckor, så där klagar jag inte. Men det är ju många som har väntat i 3 månader, om jag hade varit dom så hade jag inte dragit mig för att åka dom där 100 milen och fått prata med den ansvarige.ktmjacke skrev:Inget är omöjligt,har man inte tagit större skada än att man orkar gnälla på internet så har man i min verklighet redan gett upp.Är det på personlig nivå och man verkligen vill åtgärda problemet så finns det inget som stoppar en ifrån att prova andra vägar än telefonen.Plingplong på dörren o en hälsning av herr höger har alltid funkat för mig när folk försökt att lura en iaf.Är man inte lagd åt det hållet så finns det ju juridiska möjligheter oxå.Tycker detta verkar handla om den svenska avundsjukan mest.Varför skulle inte swedie få profitera på sin egen skapelse???Är det fult att tjäna en hacka på nerlagt arbete???Jag åker inte runt o gör reklam för andra ställningsfirmor på dagarna t.ex.Så varför skulle swedie låta alla andra firmor göra reklam gratis på hans"företag"???Om jag inte är helt av banan så har jag förstått det som att det går att BETALA för att få göra reklam på sajten.Varför inte göra det istället? mvh//jacke
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|