Hade varit en trevligare syn i Rinkeby om det var detta dom använde alla snodda hojjar till
Hade varit en trevligare syn i Rinkeby om det var detta dom använde alla snodda hojjar till
Hade han tagit en kexchoklad hade lynchning inte varit ett alternativ.
Är det nu som du och dina bröder från söder kommer och visar sina muskler?
kommer ihåg denna lille kille som stod och dräglade 2005 i skogskyrkogården då folket kom på både fram och bakhjulet.
Seså åk nu till uppförbacken i jordbroindustriområde med motarden och öva.
Sen ge dig på en literhoj och stående växa och wheela för du verkar ju uppenbart bli upphetsad av sånt. Tänker inte ta den känslan ifrån dig, vi har alla varit där och drömt om bakhjulsåkning
Nu knäckte du mig ...
Tror jag behöver dra en lina, sno en mc, plocka upp en kompis och köra på gångväg för att må bra igen
Nu knäckte du mig ...
Tror jag behöver dra en lina, sno en mc, plocka upp en kompis och köra på gångväg för att må bra igen
Fattar inte riktigt Vad finns att försvara? Offret dog, därav epitetet "offer". Klart som fan alla tycker att det är jättetråkigt, men de flesta diskuterar källan till problemet: killen som körde hojen (och ev. bakomliggande faktorer). Det du snackar om är ganska synonymt med hur svensk politik förs:
" - Vi har ett budgetunderskott.
- Sälj allt vi äger!!
- Ska vi inte ta reda på varför vi har ett budgetunder...
- SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLJ!!!"
Attackera problemet direkt, annars slåss du mot en evighetsmaskin.
Diggar också hur du drar 300 miljoner människor över en kant. Stereotyp much?
vilka är mer värda än andra?
Men de är ju ej bra!
Jävlar dom flesta va ju helt kål svarta
kål är ofta grön och vit ^^
Men sluta nu du vet lika väl som jag att han cool svarta...
Kanske dags att lägga locket på i denna diskussion ?
Alla som bor i Stockholm är fullt medvetna om att Rinkeby är en svårt segregerad ort i Stockholm med inte alltför mycket inslag av invånare av nordisk härkomst.
Bara den saken är tragisk i sig....
Att någon därifrån kört på och dödat någon på en gångväg är även detta tragiskt.
Att denne oavsett härkomst sätter sig på ett tvåhjuligt fordon utan hjälm med både droger och alkohol i kroppen är idiotiskt. Bara det är värt spöstraff av hojkollektivet.
Sen har alla spekulerat i allt från Tung MC till EU moppe, givetvis skall denna varit stulen enligt spekulationer..... Har för mig att det enda man sagt är att det varit en EU moppe.
Skitsamma !!
TRÅKIG TON I DISKUSSIONEN !!!
Lägg ner !!
diReKt !!!
Om ditt barn hade dödat någon då?
Du vill alltså att andra skall sluta diskutera en verklig situation bara för att du inte vill att verkligheten skall se ut så?
16-åring var ju som det heter känd av polis sedan tidigare. Jag gissar att han av säkerhetskäl blivit häktad. http://www.dn.se/sthlm/mc-forare-haktad-efter-13-arings-dod
Gissar att orsaken är att risken finns att flickans släkt (de är ej etniska svenskar, andra seder) skulle på egen hand straffat honom. Hade det varit en sedan några generationer svensk flicka han hade kört ihjäl så hade man inte häktat honom. För då hade det inte funnits något behov av häktning. Gissar jag.
Men trots det du skriver tycker du vi ska lyncha denne 16 åring och skicka ut honom ur landet.
Förklara din dubbelmoral och kaxighet. Står du upp det du skriver här på sporthoj IRL. Är du lika självklar IRL?
Nu blev det ännu mer tragiskt.
Dumma med citattecken Nej jag drar inte alla över en kant, men erkänn att det ligger liite i det jag säger
Det jag menar med att försvara offret är att tänka på dess anhöriga. De flesta tjatar om att det är synd om förövaren, denne får "dras med det hela livet" hörs ofta och sådana saker. Tycker det är skitlöjligt, då är det väl betydligt värre för de anhöriga?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|