Nu närmar det sig tror jag, bygger lite här och där på hojen lite beroende på vilka delar som anländer från Ebay. Snickrat downpipe och nu har jag inget rakt rör än så jag kommer inte längre än såhär än.
Guud vilka festliga färger det blir!
Oj så usel bild men det smiter in nere vid urtaget vid tråget så allt för rum innanför kåpan även att det är 3"
Dragit lite bränsleslang och hittat lämplig plats för regulatorn, kom även på att man kanske ska ha justeringsskruven lätt tillgänglig.
Klämmorna på bilden är ta mej tusan den bästa uppfinningen efter färdigskivad ost, såna som brukar sitta original på många hojar idag. Heter clic-r eller click-r på ebay och är så sjukt smidiga jämfört vanliga klämmor till tunna slangar och sånt.
Köpte en kylare för bb-97-98 på Ebay som itne har dykt upp än men har förberett lite så man kan måtta in den tillsammans med intercoolern. Sänkte ner kronorna på gaffelbenen så att det motsvarar att gaffeln är bottnad, så vet man exakt hur mycket utrymme som finns istället för att chansa.
Köpte cellpaket och gavlar från marklund men ena gaveln var ju för kort bit plåt så röret hade hamnat en bit in på ic:n så jag lappade i med 2 bitar så röret nu sitter helt utanför.
Eftersom man troligtvis har någon bokstavskombination så kände jag mig tvingad att göra en radie på insidan så att inte luften möter en vass kant
Och nu dog bilduppladdaren så jag får väl redigera inlägget och se om det funkar då..