Intressekoll: trip till sveriges roligaste väg inom kort, 24h trip..

IronMike

Guest
Brudefjället ska man köra i Gryningen.. Och styra upp samåkandet, i omgångar, och göra det så säkert som möjligt.

Min morbror och hans "ligist-polare" brukade spärra av vägen i gryningen och blåsa på som svin med sina sug-trimmade katanor :tungan
 

booster

Hard performance
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Lidingö
Hoj
R1
Har läst igenom båda trådarna, som jag förstår det hela har ni varit iväg en gång men nu är det dags igen?! - om så är fallet vill jag haka på då semestern är påbörjad samt sambon bortrest.... Är det helgen vecka 28 (15-17/7) som är på G? ÅÅÅ vad kul det skulle va!!!
 

IronMike

Guest
booster skrev:
Har läst igenom båda trådarna, som jag förstår det hela har ni varit iväg en gång men nu är det dags igen?! - om så är fallet vill jag haka på då semestern är påbörjad samt sambon bortrest.... Är det helgen vecka 28 (15-17/7) som är på G? ÅÅÅ vad kul det skulle va!!!
Japp, jag är inställd på helgen 15-17/7... Det är bara att haka på :tummenupp

Några fler som vet om dom kan den helgen ? .. man behöver inte åka fre-sön, utan tidigt fre, å komma hem till lördag kväll, ni får säga till vad ni tycker passar er bäst.

:)
 

IronMike

Guest
booster skrev:
Har läst igenom båda trådarna, som jag förstår det hela har ni varit iväg en gång men nu är det dags igen?! - om så är fallet vill jag haka på då semestern är påbörjad samt sambon bortrest.... Är det helgen vecka 28 (15-17/7) som är på G? ÅÅÅ vad kul det skulle va!!!
Du som var med på medis ikväll ?
 

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
Låter som ett roligt äventyr i sommar värmen :tummenupp
Jag är oxå förmodligen med, vore skit kul :yoparty

skriv bara in när det blir av så är jag med!
 

IronMike

Guest
Marcus75 skrev:
Låter som ett roligt äventyr i sommar värmen :tummenupp
Jag är oxå förmodligen med, vore skit kul :yoparty

skriv bara in när det blir av så är jag med!
Tänkte åka ner nästa helg :tummenupp

..på fredag eller lördag, beroende på när folk kan, själv ska jag ner i vilket fall som helst å stamma där ett tag :yoparty
 

IronMike

Guest
Några som fortfarande är intresserade ? .. tänkte ev sticka ner i helgen som kommer. Fre ef.

:tomten
 

booster

Hard performance
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Lidingö
Hoj
R1
IronMike skrev:
Några som fortfarande är intresserade ? .. tänkte ev sticka ner i helgen som kommer. Fre ef.

:tomten[/QUOT

Tyvärr hoppar jag av, blir lite för långt att åka iväg. Men du ska ha all heder för att erbjuda denna tripp! :tummenupp
 

IronMike

Guest
booster skrev:
IronMike skrev:
Några som fortfarande är intresserade ? .. tänkte ev sticka ner i helgen som kommer. Fre ef.

:tomten[/QUOT

Tyvärr hoppar jag av, blir lite för långt att åka iväg. Men du ska ha all heder för att erbjuda denna tripp! :tummenupp
Typiskt vad alla utgår.. Ni får haka på en anna gång, jag kommer åka ner fler rundor, det är värt det att bara åka ner fram å tillbaks för att köra en repa på brudefjället...

Iofs är det även ett plus att det ligger avsides, vägen är personlig för de få som varit där :tummenupp
 

IronMike

Guest
Murra skrev:
Blir det denna helg 15/7-17/7 nu lr?
Jag tänkte åka ner! :tummenupp ...även fast de flesta inte verkar kunna, så drar jag ner i vilket fall som helst. Vore kul om ngn hakade på sthlm-dalsland, sen kan säkert lite västkust-folk joina på plats.
 

Dr.Bike

Guest
Kan intyga att nämnda väg ÄR otrolig!

Motsvarande finns på Gotland oxå, mellan Guldrupe och Buttle! Visserligen bara nån halvmil, men vilken hojväg! :tummenupp
 

IronMike

Guest
Murra skrev:
Blir det denna helg 15/7-17/7 nu lr?
Är du på då?

Ska jag starta en ny tråd för just ang denna helg 15/7-17/7 ? Borde väl ansluta ett par till, dock verkar det finnas lite risk för lokala mörka moln på lördagen, fredag samt söndag ser bra ut..
 

Murra

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki GSX400fws 1984
fak fak fak, fan måste försöka få ledigt eller sluta tidigare... men hur blir vädret? kollade på http://www.smhi.se/ vet itne vilken ort som ligger närmast men det ser mörkt ut. :mad:
 

IronMike

Guest
Murra skrev:
fak fak fak, fan måste försöka få ledigt eller sluta tidigare... men hur blir vädret? kollade på http://www.smhi.se/ vet itne vilken ort som ligger närmast men det ser mörkt ut. :mad:
Kolla t ex Åmål, eller Fengefors... Det är inte så tydliga prognoser för lördagen, men jag kännjer på mig att det blir växlande molnighet men uppehåll :)
 

Murra

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Vallentuna
Hoj
Suzuki GSX400fws 1984
IronMike skrev:
Kolla t ex Åmål, eller Fengefors... Det är inte så tydliga prognoser för lördagen, men jag kännjer på mig att det blir växlande molnighet men uppehåll :)

Hmm tyvärr så kunde jag inte byte min tid på fredag eftersom massa andra redan hade gjort det o så har jag tagit ledigt till imorrn för körning på lms...

Fan jag som verkligen vill med, kasnke kan åka på lördagen. Hur långt är det dit? :) Annars får jag önska er all lycka och ta mkt pics eller ännu bättre filma. :D

//Mvh
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
IronMike skrev:
Ska jag starta en ny tråd för just ang denna helg 15/7-17/7 ? Borde väl ansluta ett par till, dock verkar det finnas lite risk för lokala mörka moln på lördagen, fredag samt söndag ser bra ut..
Mm, lördan ser inte så rolig ut... Jag är tveksam. Annars är jag som sagt förut på.
 

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
IronMike skrev:
Tänkte åka ner nästa helg :tummenupp

..på fredag eller lördag, beroende på när folk kan, själv ska jag ner i vilket fall som helst å stamma där ett tag :yoparty

Kan inte heller åka med tyvärr, hojen är trasig! :mad: Får gå ut och dricka istället i helgen :fyllisar SUrt men kan oxå vara kul!

Annars hade trippen varit kanon, schyst arrangerat!
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top