IronMike
Guest
Bike meet i Dalsland, jappMiss_Orchidee skrev:Ja det hoppas jag för då är det bike meet
Bike meet i Dalsland, jappMiss_Orchidee skrev:Ja det hoppas jag för då är det bike meet
IronMike skrev:Bike meet i Dalsland, japp
fogerty skrev:lite actionbilder från da Håverud today.
Jag på nye hojen , det var skojigt värre
Ser jävligt smalt ut alltså.. Hade vart kul att dra dit! Hur lång tid tar det nu från götet då?fogerty skrev:lite actionbilder från da Håverud today.
Hultan skrev:Ser jävligt smalt ut alltså.. Hade vart kul att dra dit! Hur lång tid tar det nu från götet då?
Nån som vill lotsa?
Fleeer bilder vill se..fogerty skrev:lite actionbilder från da Håverud today.
Tja, nästa helg på söndag kanske?red_ninja skrev:c:a 2 tim från Götet, när vill du dit??
Hultan skrev:Ser jävligt smalt ut alltså.. Hade vart kul att dra dit! Hur lång tid tar det nu från götet då?
Nån som vill lotsa?
fogerty skrev:lite actionbilder från da Håverud today.
red_ninja skrev:PÅ söndag funkar nog för mej Hultan, skicka et pm när det närmar sej så ja inte glömmer, tar nog med lite folk härifrån som är sugna, börjar bli ett hyggligt gäng här uppe som kör nu...
Kan lotsa krokväg NÄSTAN hela vägen upp från THN (hatar riksväg 45)
ha nu inte för stora förväntningar på att åka fort DÄRUPPE, det är nästan omöjligt, man åker av banan helt enkelt, men jäkligt kul är vägen!
smurfen skrev:Jag är på den vägen är grym.
Ta gärna med en kamera å släng upp lite bilder senred_ninja skrev:japp, tror nog jag kan "övertala" Linus o någon mer *s*
japp, den här gången ska det dokumenteras flitigt med kamera, (du måste ju få lite försmak av godiset: ): ): ):O)IronMike skrev:Ta gärna med en kamera å släng upp lite bilder sen
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari