Jag kan tänka mig gå en kurs om det ligger i Helsingborg
du kan få öva på mig
du kan få öva på mig
Lägg ner, ingen av er verkar ta det här med HLR seriöst, tyvärr....
Lägg ner, ingen av er verkar ta det här med HLR seriöst, tyvärr....
Intresse är en sak, att gå från ord till handling är en annan.Tror faktiskt alla i RoH är lika intresserade av en HLR kurs som tex en BKK.
Intresse är en sak, att gå från ord till handling är en annan.
Tror dock "ointresset" för detta beror på det otroligt lösa engagemanget från SMC.
Hade nån mer engagerad lagt upp en HLR-kurs med mer intensitet så tror jag responsen varit annorlunda (inte riktat mot trådskaparen då utan mot SMC). Det är nog ingen i RoH som inte förstår att HLR är otroligt viktigt.
Bra att du tar kritiken till dig men vill man ha respons på ett arrangemang kan man inte ignorera Sveriges största MC-forum. Jag gillar SMC men ni verkar ibland glömma att det finns andra ställen där hojåkare hellre hänger.Hejsan på er alla
Det är jag som drar i detta inom SMC Skåne.
Jag kan ju säga så att jag är en dålig besökare här på SH o jag har tänkt flera ggr på att komma o köra med er men ej blivit av ännu som synd är.
Jag är öppen för alla förslag som ni kommer med också o vill hjälpa alla som jag kan.
O jag tycker det är synd att ni tycker att vi inom SMC inte är engagerade men det kan vi så klart ändra på.
Denna kursen är anser jag personligen en mycket bra kurs oden är sedan också gratis det är ju bara bra det med.
Försök få ihop ett gäng så tar jag o kontaktar så ni får det där ni vill ha den.
Har ni frågor så kom gärna ut på Bröderna Nilssons i morgon då jag kommer vara där mellan 10-12 så skall jag försöka svara på era frågor så mycket som möjligt!
MVH Pelle
Hejsan på er alla
Det är jag som drar i detta inom SMC Skåne.
Jag kan ju säga så att jag är en dålig besökare här på SH o jag har tänkt flera ggr på att komma o köra med er men ej blivit av ännu som synd är.
Jag är öppen för alla förslag som ni kommer med också o vill hjälpa alla som jag kan.
O jag tycker det är synd att ni tycker att vi inom SMC inte är engagerade men det kan vi så klart ändra på.
Denna kursen är anser jag personligen en mycket bra kurs oden är sedan också gratis det är ju bara bra det med.
Försök få ihop ett gäng så tar jag o kontaktar så ni får det där ni vill ha den.
Har ni frågor så kom gärna ut på Bröderna Nilssons i morgon då jag kommer vara där mellan 10-12 så skall jag försöka svara på era frågor så mycket som möjligt!
MVH Pelle
Neggo...Åh nej att samordna saker innom SMC för RoH slutar bara i tråkigheter.
Åh nej att samordna saker innom SMC för RoH slutar bara i tråkigheter.
Bra att du tar kritiken till dig men vill man ha respons på ett arrangemang kan man inte ignorera Sveriges största MC-forum. Jag gillar SMC men ni verkar ibland glömma att det finns andra ställen där hojåkare hellre hänger.
Tror att SMC har jättemycket att vinna på att synas mer här på SH.
RoH, SSEmse, TPL och RR är forum att hålla koll på.
Nu skall du inte vara sådan .
kom ihåg hur det var då du kom ner till denna fina platsen i Sverige då var din Opel o din gula hoj inte mycket att se.
Jag tar gärna o lyssnar mera på er från ROH så kanske jag kan få nya o bra ideer?
Ja jag vet att många andra instruktörer o folk från SMC är inne mera aktivt här på SH.
Jag har för planer att hänga på er någon eller några gånger detta året o lära känna er vissa vet jag vem ni är.
Många år sedan vi sågs och umgicks Och till mitt försvar så var den gula inte min utan bara ett substitut till låns när jag saknade hoj
1988 var det så ni andra vet...
ja det var det verkligen o det kommer flera tillfällen i sommar på vägarna ihop igen hoppas jag .
Återstår att se om ni vill ha mig med er bara också
Jasså jag har bilder på den
Milla hälsar
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|