powerglide
Glad amatör
Varken min iPhone 3GS eller min iPad får några shackrutor när jag surfarSen till schackrutor i webbläsaren: iPhone4 lider av det riktigt mycket
Du kanske har dålig täckning på den 4:an?
Varken min iPhone 3GS eller min iPad får några shackrutor när jag surfarSen till schackrutor i webbläsaren: iPhone4 lider av det riktigt mycket
Det är inte det som är frågan utan hur mycket ström som går åt.För att det förmodligen skulle gå ganska slött om man använde CPU:n till det där.
Det förstod jag och då bekräftades min aning om att ingen vet för det är ingen som köper dem.Jag ställde en fråga, det avslutas i det svenska språket med ett frågetecken.
Som: Är din nya tröja röd? Samsung Galaxy Tab är väl representativ? Snygg bil du har, är den bränslesnål? osv...
Så oväntat.(iPad är i mina ögon inte heller bra, den är alldeles för "osmart" och med för dåliga prestanda)
Varken min iPhone 3GS eller min iPad får några shackrutor när jag surfar
Du kanske har dålig täckning på den 4:an?
Det förstod jag och då bekräftades min aning om att ingen vet för det är ingen som köper dem.
Så oväntat.
Konkurrenter finns men de är ju verkligen inte vanliga i Sverige.
Får jag komma med ett påstående till? Det spelar ingen roll hur snabb, bra elelr utformad en Appleprodukt är, du kommer inte gilla den ändå.
Vilket är helt ok för mig.
Läser inte illa - tolkar det du skriver dock.
Fast det har ju bara du påstått i det här fallet.Tolka lite annorlunda, jag tycker inte illa om Apples produkter. Dom är bara inte lösningen på världssvälten, fattigdomen (förutom Jobs fattigdom) och alla andra problem.
Kontonummer på väg i PM. Lätta pengar :yoopartyDå sätter jag 1000 kronor på att du är en "slöscrollare". Snabba scrollrörelser på intensiva sidor ger mycket schackrutor på 3GS och lite mindre på 4an.
Nä, det har inget med laddning att göra, det har med webbläsarens renderingsprestanda att göra. Den är kass.
Kontonummer på väg i PM. Lätta pengar :yooparty
Du kanske skulle vänta på att hela sidan laddats klart innan du börjar skrolla in på de delar som inte finns ännu :fatta
Du vet den där blå progress-stapeln i URL:en som växer efterhand som nerladdningen sker måste gå klart först.
Fast det har ju bara du påstått i det här fallet.
Varför kan inte alla Android-lirare hålla sig i sin tråd? Är det för mycket begärt?
Huvudet på spiken, och det gäller inte bara Jens.Får jag komma med ett påstående till? Det spelar ingen roll hur snabb, bra elelr utformad en Appleprodukt är, du kommer inte gilla den ändå.
Eller att man vid öppning av nytt fönster automatiskt får listning av tidigare gjorda sökningar. Jag vill hellre att om jag öppnar nytt fönster att URL-fältet expanderas så man direkt kan skriva där. Nu måste jag klicka 2-3 gånger för att få bort sökfältet och kunna börja skriva en URL.En sak jag stör mig enormt på är att man i Safari på iPad inte kan klicka på en bild och "Copy URL" eller "Open image in new tab" eller liknande för att få URL:en till bilden. Någon som har vettig lösning på detta?
De två kan väl PM:a varandra iställetVarför kan inte alla Android-lirare hålla sig i sin tråd? Är det för mycket begärt?
Förresten om du vill kopiera en bild, så "zooma" in den full på skärmen och gör en skärmdump (on/off knappen plus home knappen samtidigt).
Jo, kopiera en bild går att göra direkt i safari med genom att klicka på den, men det jag vill göra är att kopiera URL. Tex om jag hittar en bild på en hoj på nätet och vill länka den här.
Grejerna som du nämnde om flash etc är ju bara pinsamma.
Ja, om det är den här du tänker på:Har dom släppt någon motsvarighet till Google phone extention än?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|