powerglide
Glad amatör
OT: Du kanske borde prova än senare version av iPhone än 2GWebbläsaren i en iPhone suger som den värsta getpungen någonsin, schackrutor hela tiden när det är lite action
OT: Du kanske borde prova än senare version av iPhone än 2GWebbläsaren i en iPhone suger som den värsta getpungen någonsin, schackrutor hela tiden när det är lite action
Man surfar inte med en iPhone, det har man Paddan tillWebbläsaren i en iPhone suger som den värsta getpungen någonsin, schackrutor hela tiden när det är lite action och det helt utan hantering av Flääääsch!
Flash är såååååå 2006
Skönt att slippa vara två på bollen hela tiden
Och det vet du mycket väl finns i betan av iOS 4.3
Jo fast jag har det redan i min Android..
Pucktvåa var ordet....
Rätta mig om jag har fel men är inte en WiFi-hotspot till för att dela en uppkoppling mellan flera enheter?Utom när det gäller detaljer som WiFi hotspot då eller? Den funktionen kan vara bra att ha när man ska surfa med paddan
Rätta mig om jag har fel men är inte en WiFi-hotspot till för att dela en uppkoppling mellan flera enheter?
På vilket sätt skulle det vara bra för mitt surfande?
Apple är sällan först med det senaste men lik förbennat kopierar i princip alla deras produkter och interface. De hetaste Android-lurarna är ju pinsamma ripoffs av iPhonen.
Angående flash, det är en gamma teknik som kommer att försvinna.
Vill man tvunget ha Fläsh istf HTML5 så finns det webläsare för det också till iOS.
Jag är glad att slippa allt som blinkar och blippar på min bildskärm.
Angående flash, det är en gamma teknik som kommer att försvinna.
Vill man tvunget ha Fläsh istf HTML5 så finns det webläsare för det också till iOS.
Jag är glad att slippa allt som blinkar och blippar på min bildskärm.
Vad grundar du det på? Dom utvecklar det ju hela tiden. Vad är det som du tycker är dåligt med det, förutom att det funkar dåligt på mac då alltså?
Det slipper man med flashblock också. Och om nu flash försvinner, vilket jag tvivlar på, så kommer rutorna att dyka upp i nåt annat format istället.
Apple rapporterade just resultatet för sitt första kvartal (okt>dec) 2010. Omsättningen upp från drygt 16 miljarder dollar till 26 dito. Vinsten gick i samma riktning; från 3,3 miljarder dollar till 6 dito. Man sålde 4,13 miljoner Macar, 16,24 miljoner iPhones, 19,45 miljoner iPodar och mest intressant: 7,33 miljoner iPadar.
Jag tänkte mest på de mobiler jag ser i reklamfilmer och i tidningsannonser som ser ut som exakta kopior av iPhonen med sina grupperingar av appar mm.Det hetaste just nu är väl en desire hd, berätta för mig på vilket sätt den är en ripoff på iphone? Menar du touchgränssnittet så får du nog läsa på lite historia grabbo, steve var långt ifrån först där.
Edit: wifi hotspot gör att din Ipad kan använda telefonens internetuppkoppling via wlan, det är självklart bra då du slipper ha kabel eller extra 3gabbonnemang till paddan/datorn.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag tänkte mest på de mobiler jag ser i reklamfilmer och i tidningsannonser som ser ut som exakta kopior av iPhonen med sina grupperingar av appar mm.
Flash kräver ett tilläggsprogram för att fungera, det gör inte HTML5 som stöds av alla moderna browsers.Vad grundar du det på? Dom utvecklar det ju hela tiden. Vad är det som du tycker är dåligt med det, förutom att det funkar dåligt på mac då alltså?
Jag trodde det var uppenbart med vad jag menade men om du inte förstår likheterna så...Du menar som min Motorola Accompli från år 2000? Eller alla andra telefoner med....
Jag trodde det var uppenbart med vad jag menade men om du inte förstår likheterna så...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|