Jag förstår att du inte förstår hur det ligger till med avtal och juridiska komplikationer.
Näe, är inte dom samma som för tillverkare av Androidtelefoner?
Men du som vet kan väl berätta det för oss andra?
Jag förstår att du inte förstår hur det ligger till med avtal och juridiska komplikationer.
Det stavas "ändå" inte "endå".Jaha, än en gång får man krypa till korset och inse att man haft fel.. Iphone vägra jag ta i med tång.. Sen gick jag å skaffa en endå och aldrig varit så nöjd..
Det enda jag såga mer än iphone var väl iPad.. Å nu sitter man med än sån, om möjligt ännu nöjdare
Det stavas "ändå" inte "endå".
I övrigt så var jag typ som dig innan jag skaffade min första iphone (4).
Det stavas "ändå" inte "endå".
I övrigt så var jag typ som dig innan jag skaffade min första iphone (4).
Det dåliga med iPhone är ju inte luren i sig utan att man direkt blir "en av dem".
Det dåliga med iPhone är ju inte luren i sig utan att man direkt blir "en av dem".
Överklassen, de med smak, kapitalisterna?
Allt mycket bättre än motsatserna.
Jaha, än en gång får man krypa till korset och inse att man haft fel.. Iphone vägra jag ta i med tång.. Sen gick jag å skaffa en endå och aldrig varit så nöjd..
Det enda jag såga mer än iphone var väl iPad.. Å nu sitter man med än sån, om möjligt ännu nöjdare
Har haft en 3GS och sitter i skrivande stund med en iPad. Telefonen tyckte jag aldrig om alls så den blev inte långlivad och iPaden, som surfplatta, är ju förnämlig men ser inte alls vad man annars ska använda den till. Med det sagt skulle jag aldrig i livet köpa en för 7-8 tusen oavsett hur tät jag skulle bli.
Är väl bara det den är bra för som en laptop fast mycket smidigare och med bra batteri tid
Mjo.. Jag gillade den väldigt mycket och kan ju tänka mig att den, med "mina" appar installerade, skulle vara väldigt trevlig att ha med sig av många olika orsaker.
Men jag betalar inte 5-8k för att ha en sådan i väskan när jag redan har en laptop att ha i ovan nämnd väska.
När de kommer ner på 2-3k kanske jag kan tänka om.
Om ingen redan har pikat dig för det där uttalandet så gör jag det nuJag skulle nog vänta IAF tills efter jul med att köpa padda, paddorna förutspås ju bli årets julkapp av många, men jag tror inte att det kommer att säljas så många och handlarna kommer att ha överlager efter jul.
Tänk om Zeb (Jens) kunde läsa det där. Han är en extrem Apple-hatareI övrigt så var jag typ som dig innan jag skaffade min första iphone (4).
Om ingen redan har pikat dig för det där uttalandet så gör jag det nu
Paddorna som kommer från Apple till de svenska distributörerna hinner knappat landa på hyllorna innan de går ut till butikerna.
Något helt annat:
Hur var det i våras, presenterades iPad eller iPhone 4 först av Apple?
(Byte till iPhone 5 stundar)
Tänk om Zeb (Jens) kunde läsa det där. Han är en extrem Apple-hatare
Hur var det i våras, presenterades iPad eller iPhone 4 först av Apple?
(Byte till iPhone 5 stundar)
Jag är inte nöjd förrän du har köpt en iPhoneSå Sandström, var det bra?
Okej, då får jag hålla mig så där en 6 månader till dåiPad var definitivt först, har för mig att den presenterades i februari och kom i april. iPhone brukar alltid presenteras i juni och komma i juli.
Jag är inte nöjd förrän du har köpt en iPhone
Har pillat på en del Android-lurar men tycker de suger ungefär lika mycket som Apples datorer gör.
Okej, då får jag hålla mig så där en 6 månader till då
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |