Så även på gameloft... 99 cent för en hel del iPhone och iPad spel.
Gameloft ??
Så även på gameloft... 99 cent för en hel del iPhone och iPad spel.
Gameloft ??
Spelutvecklare, gå till gameloft.com med din iPhone eller iPad
så får du se.
Ok, men dom ligger väll under AppStore ? alltså man köper deras spel via AppStore eller har dom en egen "affär" ??
de flesta större utvecklare som även sysslar med iOS utveckling har länkar på sin hemsida plus att jag antar att de har skrivit om sin kampanj på hemsidan.
Har inte den blekaste men det låter rätt..
Kör själv Android men eftersom jag får twitter från gameloft stup i j*vla kvarten om att dom har sänkt priset på flera spel till Iphone och Ipad tänkte jag dela med mig här.. Sen om dom finns på AppStore eller inte vet jag inte... Har som dåligt med access dit...
Fick precis en till...
gameloft Gameloft
Get the @Gameloft #AdventCalendar gift #21 : Gangstar West Coast Hustle #iPad is now FREE http://j.mp/hl9IRu RT & follow us for next gifts!
deras avdentskalender är inte bara för iOS utan vissa dagar har de även haft deals på androidgrejer
Jupps... Det är därför jag följer den men det har varit duktigt tunnsått med android prylar från dom..
var inte ledsen, jag tror inte ens att de har någon WP7 app att rea ut
Å andra sidan växer WP7 Marketplace snabbare än både Android och BlackBerry gjorde vid samma tidpunkt i sin lansering och har över 4000 appar efter två månader (detaljerna där behöver man inte gå in på ju... ).
WP7 Marketplace är potentiellt mycket enklare att tjäna pengar på än Android Market eftersom det är ett slutet system och utvecklarna vet att det de utvecklar kommer funka på alla telefoner. Men det återstår att se, Microsoft har ju bara sålt 1,5 miljon enheter (till återförsäljare, inte till slutkund) än så länge.
problemet är att just nu så har alla telefonerna 480x800 displayer, så många utvecklar nog efter detta, vet att jag själv gör det enkelt för mig på detta vis ibland , kommer att bli många appar som ser skumma ut när detta ändras, ifall du vet hur pivotkontrollerna ser ut/fungerar
Fasen, nu sitter man med 2 ipads. Någon som är sugen på en i princip ny 32GB wifi?
Kan man ha sin iPhone som hot spot till en wifi-padda?
Va köstare?
Om du jailbreakar luren går det att ordna ändå, men då får du som "senast" ha fw 4.01
Det räckte med den inbyggda optimeringenPS. Jag har iofs inte provat att optimera hastigheten på GoodReader ännu. DS.
Enligt Steve Jobs: Nej, och kommer aldrig att gå.
Om du jailbreakar luren går det att ordna ändå, men då får du som "senast" ha fw 4.01 för att kunna jailbreaka, går mao inte med nuvarande 4.2 eller vad den heter.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|