Ska nog känna på den innan jag bestämmer mig.
Upplösning ska tydligen vara överj-vlig
Blir en fröjd att läsa e-böcker på
Ska även bli kul att se vilka flermannaspel som dyker upp.
Elektroniska brädspel vore en riktigt schysst grej
Det känns som att iPaden kommer få Macbok Air ur sortimentet. Det är i alla fall en klart konkurrerande produkt. Skulle klart hellre vilja ha en Air än en iPad. Den är sjukt smidig.
Den kan ju liksom inget som en Iphone inte kan. Räkna inte med någon fantastisk grej...
/ Jens
Truthfully, this device is one that can only really be understood by playing with it firsthand (we know, it took us more than 18,000 words to tell you that). No matter how many words get spilled on the iPad, there's still no simple way to describe how it feels and how it's different from a typical computing or smartphone experience. Those of us on staff who were highly skeptical about the iPad before having touched it had a very different understanding of it after spending some serious time with the device. This is likely to be the case with most users.
Nej den är precis som en iphone fast med större skärm jag kommer köpa en när dom kommer till Sverige
Kan du sitta flera stycken kring en iPhone och spela spel där alla "pillar" samtidigt? :fattaZeb_Macahan skrev:Den kan ju liksom inget som en Iphone inte kan. Räkna inte med någon fantastisk grej...
Kan du sitta flera stycken kring en iPhone och spela spel där alla "pillar" samtidigt? :fatta
Funderar starkt på att dra till USA och införskaffa en i sommar om den uppfyller mina behov/förväntningar, jag måste få känna och klämma lite innan jag bestämmer mig (har lite andra ärrenden där också )
Har en polare som är där nu, lite sugen på att be honom köpa en men tänker att det kan bli strul med garantier och så om den mot förmodan går sönder, eller har apple någon bra "världsgaranti" ??
Kan du sitta flera stycken kring en iPhone och spela spel där alla "pillar" samtidigt? :fatta
Jag fattar hypen, men själva produkten är undermålig, det kan inte ersätta en dator eftersom den är appbaserad.
/ Jens
Inte jag...Flash, som alla saknar...
Eller varför inte säga att motorcyklar är sämre än bilar för att de bara har två hjul? Tänk på det, här gillar vi alla mc men utanför detta forum är förståelsen, eller ens acceptansen, för det mycket låg. De flesta tycker det är praktiskt och nödvändigt att ha en bil och skulle aldrig överväga en mc.Det är en apparat som kan ersätta en laptop i många fall, inte alla men många, och att basha den innan man provat är—i och för sig signum för SH.com—som att säga att alla Honda är dåliga bara för att de har lägre effekt på pappret.
Så vitt jag vet Amerika : Amerikansk garanti & support... plus att då får du ju ej åäö till tangentbordet.. Det kan ju vara värt 2 månaders vänta ?
På MacBook kan bara en person använda musen i taget.Zeb_Macahan skrev:Då är det väl bättre att sitta flera stycken runt en Macbook Air som sen kan köra vanliga program och som kan allt?
Den ska inte ersätta en vanlig dator. Den ska ersätta netbooks samtidigt som den bryter ny mark.Zeb_Macahan skrev:men själva produkten är undermålig, det kan inte ersätta en dator eftersom den är appbaserad.
Ja jag tror jag väntar, tangentbordet ska inte vara något problem, det ska gå att ställa om till svenska bord även på dom som är sålda utomlands.
Vilket tangentbord? iPad består ju bara av en skärm (plus lite till förståss) :tungaspeedfreak404 skrev:plus att då får du ju ej åäö till tangentbordet..
Har inte plats i bokhyllan för merxibalba skrev:För 8300 SEK kan du annars köpa rätt exklusiva brädspel orginal ( du kanske tillomed får råd med några pocketar)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|