2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Det är ju det som är grejen med den !!!! När man vant sig och gillar grejen med appar vill man ha det även i "stort" format
spela Doodle jump, angry birds etc på "stor skärm" kommer att få en helt ny innebörd
Det är ju det som är grejen med den !!!! När man vant sig och gillar grejen med appar vill man ha det även i "stort" format
Det blir nog en ipad eller liknande i utförande generation 2 som får ersätta sambons gamla bärbara. För surf, film, mail känns den mycket mer praktisk än en bärbar. Men jag vill ha flash (trots att det är såååå dåligt som alla pros säger) och multitasking.
Det blir nog en ipad eller liknande i utförande generation 2 som får ersätta sambons gamla bärbara. För surf, film, mail känns den mycket mer praktisk än en bärbar. Men jag vill ha flash (trots att det är såååå dåligt som alla pros säger) och multitasking.
I en begränsad form på något sätt.KTM 620 skrev:Multitask kommer nog med OS 4.0 verkar det som.
Den startar på ett kick. Ja det är en makalös manick. (Mikael B Trethov)honkiie skrev:Vad är det som känns praktiskt med den för att surfa, se på film eller maila?:
Och ja, flash är livsviktigt. Annars försvinner ungefär 70% av det roliga på internet.
Porr och reklam..?
Youtube och flashspel.
iPad fixar YouTube och spel finns flera tusen gratis att välja på i App Store. Troligen kommer rätt många stora porrsajter att uppgradera till HTML5-video snart och är då fullt användbara på iPad.
Flash är en vedertagen standard på internet.
Måhända en dålig sådan, men likväl en befintlig sådan.
Det är bara apple fanboys som försvarar en produkt som inte är kompatibel, och kräver att internet ska anpassa sig efter apple och inte tvärt om.
YouTube börjar anpassa sig, alla tidningar med lite självinsikt har börjat skissa på en player som inte kräver flash och egentligen är det bara Hulu kvar—inte för att vi utanför USA har nån nytta av det men de är de enda jag hört som inte hittat nån vettig lösning än.
Med den skärmen och CPU:n tycker jag att instegsmodellerna av iPad känns riktig prisvärda.
Jämför med iPod Touch, Nintendo DS och Sony PSP i pris.
Fast faktum kvarstår att internet anpassar sig i detta nu. Så stor makt har ändå Apple.
YouTube börjar anpassa sig, alla tidningar med lite självinsikt har börjat skissa på en player som inte kräver flash och egentligen är det bara Hulu kvar—inte för att vi utanför USA har nån nytta av det men de är de enda jag hört som inte hittat nån vettig lösning än.
Jag kan inte påstå att jag tycker den typen av makt är särskilt bra men för min del ska det bli skönt att slippa Flash. Möjligen att det kanske blir någorlunda mer användbart när Chrome kommer med Flashplayer inbyggt men jag är tveksam.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|