powerglide
Glad amatör
Med JB så ska det finnas en App som fixar det.
Måste man ha en app för att ringa med den?
Muppigt...
TapatalkVilka appar kör ni mest?
Inte wordfeud då.
någon som vet om det går att koppla upp ipad mot Tv via kabel typ Apple kontakt-->HDMI ???
....eller spelar den DivX rakt av? Jag förstod det som att den inte gjorde det när jag pratade med en bekant igår som nyss köpt en sån däringa...
Råkade halka in på Media Markt och komma hem med en iPad 3, 4G på 16GB. Kostar 299kr/mån i 2 mån och ska visst vara billigt. Det är FRI SURF och 32MB/S. Lurade den söta tjejen mig eller är det en ok deal?
Så, vilka tillbehör har ni till, fodral, skärmskydd? Ebay är inga bekymmer
Jag vill kunna navigera med paddan i båten så ett vädertåligt skydd vore att föredra. Förslag?
O sista och svåraste frågan... Låter ni era SMÅ ungar leka med pryen? Min är 3 år har väl en liten benägenhet att kasta iväg saker ibland...
Ären nå bra? Jag kollade in iNavX (navigeringsprog) och det verkar riktigt nice.
Har sett att det finns nån sorts gummifodral som verkar robusta.
Verkar vara helt slut på både 32GB och 64GB, men jag köper så fort 64:an finns inne!
Ingen verkar riktigt veta vad de skall ha sin padda till när de handlar, men SEN verkar användningsområdena rada upp sig!
O sista och svåraste frågan... Låter ni era SMÅ ungar leka med pryen? Min är 3 år har väl en liten benägenhet att kasta iväg saker ibland...
Det snackas iPad i fikarummet på jobbet såklart. Någon har en kompis som säger att på hans iPad2 64 GB fanns bara 58 GB ledigt då den togs ur kartongen då resterande minnet går åt till operativsystemet, kan detta stämma?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|