2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Det är fortfarande en Apple. Så den kommer alltid vara sämst.
Nu ska vi se ... vilka brukar drabbas mest av virus......vilka ägare är mest nöjda...
Det är fortfarande en Apple. Så den kommer alltid vara sämst.
Nu ska vi se ... vilka brukar drabbas mest av virus......vilka ägare är mest nöjda...
Trevligt att en mobiltelefon som idag, 2009, numera kan vidarebefodra sms och även skicka mms.
Känns lite tradigt att hänga med på tekniksidan lite hjälpligt när det utvecklas i ett sånt rasande tempo.
Har haft en iPhone 3G sen den kom ut och kan inte annat säga än att jag är toknöjd med den. Nu när den kommer få massa nya funktioner iom 3.0 så kommer jag bli GALET nöjd!
Har haft en iPhone 3G sen den kom ut och kan inte annat säga än att jag är toknöjd med den. Nu när den kommer få massa nya funktioner iom 3.0 så kommer jag bli GALET nöjd!
Haha! Låter som en MÅSTE-ApplikationJag har en stämapparatapplikation som funkar utmärkt samt ifart som har en stor pruttbank samt att man kan spela in egna pruttar och lägga till sen kan man maila dessa till vänner och familj. En annan feature är "sneak attack" där man ställer in en tidsinställd prutt. Sen räknar den ner och pruttar oavsett om man stänger av telefonen. Fantastiskt!
Haha! Låter som en MÅSTE-Applikation
Trevligt att en mobiltelefon som idag, 2009, numera kan vidarebefodra sms och även skicka mms.
Känns lite tradigt att hänga med på tekniksidan lite hjälpligt när det utvecklas i ett sånt rasande tempo.
Historielösa drönare, Apple har filat på iPhonen läääääääänge
http://www.youtube.com/watch?v=64QuJdJmCbA
Såg ju bra ut redan då
När kan det ha varit, 92 någonting, jag hade en Palm...
Reklamfilmerna för Newton såg lovande ut, men den fungerade inte något vidare, det skämtades friskt om Newton på TV, bland annat i Simpssons, där den nerdige killen hade en.
Man får nog säga att för tiden så krossade Palm allt motstånd, man var ju inte lite kung när man slängde upp palmen och mobilen och IR-synkade sin mail och nyhetsgrupperna, jag körde SSH tunnel direkt mot Algonets server (Aristotele hette den visst) och på den kunde jag köra cron-job om jag behövde.
Jag trappade ner med en Motorola Accompli 008, som väl kan räknas som en av dom första "smart" telefonerna...
Nu tycker jag att "less is more" och vill ha allt i EN så liten enhet som möjligt.
WM är wunderbar. Möjligheterna är oändliga.Fast ska man surfa med nallen så är inte "less is more" nåt vidare.
Iphonen (jag har en som du kanske förstått) är ju inte den minsta nallen, men den är så pass platt så den känns inte i fickan ändå.
Jag hade en HTC med slideout tangentbord förut och den var mindre men dubbelt så tjock och kändes mycket klumpigare.
Sen var det winmobile i den och det borde ju vara straffbart att göra sån skit!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|