När ska Apple komma med en iPhone Shuffle? En pytteliten modell utan display som väljer ett nummer i telefonboken på måfå när man ska ringa.
Intressant idé, ta det med Steve: sjobs@apple.com
När ska Apple komma med en iPhone Shuffle? En pytteliten modell utan display som väljer ett nummer i telefonboken på måfå när man ska ringa.
När ska Apple komma med en iPhone Shuffle?
Kan man köpa den i butik i England? Om man kanske ska ta en minisemester dit
Och vilka andra ställen? Menar du i butik eller på internet?Den går bara att köpa i Japan än så länge. Lite längre semester bara...
Edit:
Fel... finns nu även på andra ställen! Lite otur när jag tänkte bara
Och vilka andra ställen? Menar du i butik eller på internet?
Är det "bekräftat"? Jag menar åker jag till England i helgen och hittar en Apple-butik... att det finns i lager? Eller är det fortfarande en beställningsvara fast från Apples butiker?Den går att köpa olåst i Apples butiker i bl.a. England, Frankrike och Kanada. Du kan även beställa direkt från Apple Store online om du kan skicka via en adress i landet du beställer i (eller använda dig av ett företag som Borderlinx). Dock måste du skicka tillbaka telefonen till det land du köpt den i om du får problem med den då garantin bara gäller lokalt.
Är det "bekräftat"? Jag menar åker jag till England i helgen och hittar en Apple-butik... att det finns i lager? Eller är det fortfarande en beställningsvara fast från Apples butiker?
Kan även jag som svensk köpa en över disk? Eller måste jag vid köp uppvisa en engelsk adress ändå?
Samt, vet du eller någon annan har en fysisk stor Apple-butik i Londons närhet som skall ha Iphone 4?
Bah, kan någon inte hjälpa mig o ta reda på detta eller ska jag tvingas ringa till affären?
Försökte ringa deras nummer, men verkar gå sådär. Är det inte 004420 (där 0an före 20 utgår precis som i Sverige)? Kanske deras 020 nummer inte går ringa till ifrån utlandet.Visst är det jobbigt när man måste göra saker och ting själv?
Äh, skitsamma. Har köpt både en Iphone 4 nu och en Ipad via Apple Store UK och en Borderlinx-adress. Får hoppas allt går igenom, har ju hört talas om en del ordrar som nekats pga Borderlinx-adresser.
524 pund ink frakt (gratis) för 16 gb plus docka.vad fick du pynta för den förstnämnda?
Uppdateringsstrul.
Försöker uppdatera TomTom Western Europe, men den står bara och tuggar.
Ikonen visar ömsom "väntar" och ömsom "hämtar"
Det har den gjort i tre dagar nu.
Tips?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|