iPhone-tråden

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Ingen än, frågan är om det kommer ens, med tanke på att 4.1 är så nära.

Finns till 4.0.2 men ville mest veta hur prestandan blir påverkad och om det finns andra begränsningar.
Läst att en del app:ar blir betydligt långsammare om man kör 4.x.x på en 3G

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Finns till 4.0.2 men ville mest veta hur prestandan blir påverkad och om det finns andra begränsningar.
Läst att en del app:ar blir betydligt långsammare om man kör 4.x.x på en 3G

Verkar vara lite olika bud om huruvida det blir snabbare eller långsammare eller någon skillnad alls med iOS4.

4.0.2 innehåller i alla fall bara PDF-buggfixen, blir det någon prestandaförbättring som det ryktas om så blir det väl i 4.1. Vet inte heller om prestandaförbättringen bara är för 3G eller om det är rent allmänt, det är ju 3G som behöver den mest i alla fall.

Jag har inte chansat utan har 3.1.2 på min fortfarande.

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Verkar vara lite olika bud om huruvida det blir snabbare eller långsammare eller någon skillnad alls med iOS4.

4.0.2 innehåller i alla fall bara PDF-buggfixen, blir det någon prestandaförbättring som det ryktas om så blir det väl i 4.1. Vet inte heller om prestandaförbättringen bara är för 3G eller om det är rent allmänt, det är ju 3G som behöver den mest i alla fall.

Jag har inte chansat utan har 3.1.2 på min fortfarande.

Såg det också. Verkar bero på vilken app/program dom testar.

Kommer nog också fortsätta på 3.1.2 tills 4.1 släpps och går att JB:a......och hört några som testat och säger att det blir bättre :tungan

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Hej!

Då det är över 2000 svar i den här tråden så har jag inte läst allt (men säkert hälften).
Så med risk att fråga något som redan har behandlats här undrar jag om det är möjligt att låsa upp operatörslåset på en Iphone 3g Utan att jailbrejka?

/ Markus

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hej!

Då det är över 2000 svar i den här tråden så har jag inte läst allt (men säkert hälften).
Så med risk att fråga något som redan har behandlats här undrar jag om det är möjligt att låsa upp operatörslåset på en Iphone 3g Utan att jailbrejka?

/ Markus

Om den är äldre än ett år (inköpsdatum) så går det, annars inte

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag gjorde misstaget och sålde min 3Gs INNAN Telia levererat min ip4. :(
Intresset av Apples iPhone 4 var vid lanseringen i Sverige så stor att Telia sålde slut redan de första 24 timmarna. Många har beställt iPhone 4 och efterfrågan är stor inte bara i Sverige utan i hela världen. Alla vill ha en den. Alla kunder som har gjort en beställning via www.telia.se, 90200 eller via Telias Butiker hamnar i en och samma kö och kommer få sina telefoner i turordning så fort Telia får sina leveranser från Apple. Generell leveranstid är för närvarande 5-6 veckor vid nybeställning.

:rolleyes:

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Intresset av Apples iPhone 4 var vid lanseringen i Sverige så stor att Telia sålde slut redan de första 24 timmarna. Många har beställt iPhone 4 och efterfrågan är stor inte bara i Sverige utan i hela världen. Alla vill ha en den. Alla kunder som har gjort en beställning via www.telia.se, 90200 eller via Telias Butiker hamnar i en och samma kö och kommer få sina telefoner i turordning så fort Telia får sina leveranser från Apple. Generell leveranstid är för närvarande 5-6 veckor vid nybeställning.

:rolleyes:
Jo, men Telia har klantat till det rejält denna lansering. Har väntat i 3 veckor nu.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jo, men Telia har klantat till det rejält denna lansering. Har väntat i 3 veckor nu.

Tycker jag inte, de har skött detta så gott de kunnat, det är Apple som inte klarat trycket då det varit över alla förväntningar world wide.

Skäll skall ges dit skäll är befogat.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Tycker jag inte, de har skött detta så gott de kunnat, det är Apple som inte klarat trycket då det varit över alla förväntningar world wide.

Skäll skall ges dit skäll är befogat.

Hade du varit i min plats hade du nog skällt bra mycket mer och ljudligt kan jag säga. Orkar inte dra upp hela processen med min egen beställning, men släng ett öga på deras blog så ska du se nästan 3600 missnöjda inlägg.

Jb6

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2007
Hoj
Yamaha WR 250 X - 08 Honda XR 125 - 04
YES! Idag fick jag mitt ordernummer... "Väntar på leverans" :tummenupp

undrar bara hur länge man ska vänta :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hade du varit i min plats hade du nog skällt bra mycket mer och ljudligt kan jag säga. Orkar inte dra upp hela processen med min egen beställning, men släng ett öga på deras blog så ska du se nästan 3600 missnöjda inlägg.

Det är ÅAS 3600 fanboys som fick lite vitt klet i brallan när dörren låstes upp vid midnatt men butiken bara hade 200 telefoner och dom hade plats 203 i kön...
Det kommer telefoner till alla tids nog.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC