Vilka format och vilka upplösningar klarar ip4 när det gäller video?
eller för att vara ännu mer detaljerad,
•H.264 video up to 720p, 30 frames per second, Main Profile level 3.1 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats;
•MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps per channel, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats;
•Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280 by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format
källa
angående Jabra BT3030 + iPhone 4
Har nu använt pryttlarna tillsammans ett par dagar åtminstone och kan tillägga följande:
Jag är fortfarande nöjd, ljudet är riktigt bra med tanke på den "lilla peng" vi ändå pratar om. Batteritiden i själva jabran, håller lätt för musiklyssning för mig en hel arbetsdag med de naturliga avbrott som möten, lunch, kollegor osv innebär. Jag skulle nästan, vilket känns helt fel, kunna påstå att batteritiden i min iPhone inte påverkats nämnvärt av att köra blåtand hela dagarna. Utan att ha klockat och mätt, utan bara på känslan, så uppfattar jag det nästan som att den klarar sig några procent bättre (????).
Och jo, en notering. Jag har på kvällarna satt den på laddning samtidigt som jag laddat min iPhone. På morgonen har jag bara kört på, då har jag märkt att anslutningen inte är den bästa mellan enheterna. Det har räckt att jag lagt telefonen i bakfickan för att den skulle börja hacka osv. Därför, stäng av Jabran när du sätter den på laddning, och sen på morgonen när du slår på den paras den ihop på "nytt" och då har det fungerat mycket bättre. Jag har tom överaskats av antal meter jag kunnat springa iväg från min iPhone men ändå ha connection.
nu, möten resten av dagen... woopieee