nä men Swedie kunde ju uppgradera lite plugin så grejorna i tapatalk funkar också
allt inom sin tid
nä men Swedie kunde ju uppgradera lite plugin så grejorna i tapatalk funkar också
Har laddat upp senate filerna för tapatalk nu. Så se om det inte kickar igång nu med alla senaste funktionerna.nä men Swedie kunde ju uppgradera lite plugin så grejorna i tapatalk funkar också
senaste updateringen av tapatalk var inte så pjåkig, inte sant ?
kunde inte hålla mig
blev en padda oxo
=)
Går det fixa svenskt tangentbord eller får man vänta på nästa ios?
=)
Pappa köpte en häromdan..Går det fixa svenskt tangentbord eller får man vänta på nästa ios?
Någon som har hittat info om ett ev. JB till iOS 4.1 eller när det kan tänkas dyka upp?
Har en Iphone 3GS som jag haft i över ett år nu och som jag är sugen på att uppdatera & jailbreaka. Mobba mig inte nu men jag har inte uppdaterat den en enda gång sedan inköpet så det är fortfarande programversion 3.1.2 i luren.
Hade en Iphone 2G innan denna och den körde jag in custom firmware i & jailbreakade.
Dock har jag inte varit insatt i detta med den nya luren och undrar således om det är en god idé att ta tag i att slänga i uppdaterat OS & Jailbreaka?
Har hittat filen "Iphone 2,1_4.0.1_8A306_Restore.zip" på www.iclarified.com som skulle vara 4.0.1 custom firmware till just 3GS.
(Senare till 3GS finns inte ännu va?)
Som jag har förstått det så ska jag uppdatera luen med den filen via Itunes och sedan surfa in på www.jailbreakme.com
Nuu till min fråga
Är det "säkert" att göra detta ingrepp på telefonen eller kan jag förvänta mig problem? På min 2G gick det riktigt smidigt men det har ju hänt en del sedan den tiden...
Förstår att ingen kan garantera mig att det kommer att fungera smärtfritt men ett råd om jag är på rätt spår eller en tillrättavisning om hur jag bör göra uppskattas verkligen!
EDIT: hittade direktlänken till sidan med custom firmware på http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750
Det verkar som att 4.1.0 ligger ute redan?
Eller är det bara vidarelänkat från Apple´s server...hmm.
Vart kan jag annars hitta senaste fungerande custom firmware till 3GS?
Har en Iphone 3GS som jag haft i över ett år nu och som jag är sugen på att uppdatera & jailbreaka. Mobba mig inte nu men jag har inte uppdaterat den en enda gång sedan inköpet så det är fortfarande programversion 3.1.2 i luren.
Hade en Iphone 2G innan denna och den körde jag in custom firmware i & jailbreakade.
Dock har jag inte varit insatt i detta med den nya luren och undrar således om det är en god idé att ta tag i att slänga i uppdaterat OS & Jailbreaka?
Har hittat filen "Iphone 2,1_4.0.1_8A306_Restore.zip" på www.iclarified.com som skulle vara 4.0.1 custom firmware till just 3GS.
(Senare till 3GS finns inte ännu va?)
Som jag har förstått det så ska jag uppdatera luen med den filen via Itunes och sedan surfa in på www.jailbreakme.com
Nuu till min fråga
Är det "säkert" att göra detta ingrepp på telefonen eller kan jag förvänta mig problem? På min 2G gick det riktigt smidigt men det har ju hänt en del sedan den tiden...
Förstår att ingen kan garantera mig att det kommer att fungera smärtfritt men ett råd om jag är på rätt spår eller en tillrättavisning om hur jag bör göra uppskattas verkligen!
EDIT: hittade direktlänken till sidan med custom firmware på http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=750
Det verkar som att 4.1.0 ligger ute redan?
Eller är det bara vidarelänkat från Apple´s server...hmm.
Vart kan jag annars hitta senaste fungerande custom firmware till 3GS?
Om jag vore dig skulle jag vänta någon dag och köra på 4.1 när SHAtter släppts, vilket det verkar göra vilken dag som helst.
mmmm vill ha
[YOUTUBE-ID]GTyWKvwrHs0[/YOUTUBE-ID]
eftersom att du inte har jailbreakat innan så kan du troligtvis inte signa något som är äldre än den senaste versionen längre
Polaren har Sonos-systemet + appen i sin lur. Fungerar mycket bra
Vad menar du? Kan jag inte jailbreka luren med te x 4.0.1?
Jahapp, då har ytterhögtalaren så att säga gått sönder även på denna 3gs.
Lämna in min förra på garantilagning 1 månad efter jag köpt den och fick en ny efter att den hade varit hos telenors verkstad i malmö.
Men nu så har högtalaren på den "nya" telefonen också gått sönder
Å mitt närmaste inlämningsställe har ingen vettig lånetelefon som man kan ha, tar ju 3-5 veckor innan man får en ny telefon bara för att den måste ner till telenors verkstad i malmö först.
Jahapp, då har ytterhögtalaren så att säga gått sönder även på denna 3gs.
Lämna in min förra på garantilagning 1 månad efter jag köpt den och fick en ny efter att den hade varit hos telenors verkstad i malmö.
Men nu så har högtalaren på den "nya" telefonen också gått sönder
Å mitt närmaste inlämningsställe har ingen vettig lånetelefon som man kan ha, tar ju 3-5 veckor innan man får en ny telefon bara för att den måste ner till telenors verkstad i malmö först.
fiffan va ruttet, har du provat att göra en återställning? du har ju inget o förlora menar jag.. (gissar att den bara lagt av och inte är något mer "mekaniskt" som sprakande o skit)
Säga vad man vill, men kvaliteten på Ip är ingen höjdare. Pröjsa några hundra så har du den på 2-3 dagar. http://iphonereparation.se/
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|