Nån som har tips på display skydd som faktiskt sitter kvar? haft copter och invisible shield men tycker alla lossnar så fort.
Jag kör både copter och casemates displayfilm, copter bak och den andra fram. De sitter som bara den, är du säker på att du fått gjort rent glaset ordentligt och satt dit dem rakt?
Mina filmer har suttit där i 2 månader nu och inte en tillstymmelse att de skulle lossna.
Ingen iPhone men om någon är intresserad. Köpte på mig en extra iPad när jag var i Usa veckan som gick. Till salu!
Jodå det va rengjort både en och två ggr. På baksidan sitter copter fortfarande kanon men fram va det ingen höjdare.. casemate har jag inte testat kanske kan va nått..
En kille bakom disken på teknikmagasinet sa att copter är grym, han hade haft samma film på i ett år på sin 3gs. Du hade kanske otur ..
Vattentätt skydd för lilla fånen
Nån som har tips på display skydd som faktiskt sitter kvar? haft copter och invisible shield men tycker alla lossnar så fort.
Vad heter tweaken som gör det möjligt att ta kort med volymknapparna istället för den på displayen i kameran?
Eller finns det flera olika, fördelar / nackdelar med dem isf?
Läst om snappy och camera+ men blev inte riktigt klok på dem så tänkte lika bra och fråga här, har för mig det var någon här som hade den funktionen ?
Snaptap kör jag. Funkar utmärkt. Source TheiPhoneSpot.net
Source TheiPhoneSpot.net
Jepp, min tanke också.Undra hur bra batteritid det är på den med GPS aktiverad. Trots extrabatteriet lär det ju begränsa den något
Någon som hittat en fungerande mywi 4 ? den crackade via SiNfuL funkar inte för mig...
funkar inte för mig, heter den verkligen så ??
Någon som hittat en fungerande mywi 4 ? den crackade via SiNfuL funkar inte för mig...
funkar inte för mig, heter den verkligen så ??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |