Ofaan, hade för mig att jag använt det någon gång, testade själv att dra igång den innan samtal men den stänger av sig när samtalet börjar, skumt..
Tror det har o göra med att det är verboten i vissa stater i amerikat nml.
Ofaan, hade för mig att jag använt det någon gång, testade själv att dra igång den innan samtal men den stänger av sig när samtalet börjar, skumt..
Jag har letat Marcus men det verkar rätt kört. Det enda verkar vara betaltjänster som du sa, som dessutom inte funkar i Sverige
Jag tror de har och göra med att det är olagligt att spela in samtal om inte båda parter har godkänt det, iaf i Usa.. De borde vara lagligt i Sverige dock, men jag tror inte det finns en sådan app
vad jag garvar åt folks prisbild av Ifön4 på blocket..och folks priser på gamla 3gs
vem feen pröjsar 9800 för en Iphone 4 16Gb ??
heelt otroligt...
Fan, iPhonen buggade idag.
Hade väckarklockan inställd på 09.00 - medveten om att mobilen automatiskt justerar sommar- och vintertid. men så ringer klockan inte förens 10.00
Så först justerar mobilen fram tiden en timma, korrekt, men även larmet drogs fram en timma, så jämför man med tiden igår så ringde mobilen inte förens 11.00 (alltså två timmar senare).
INTE OKEJ
Råkade ut för samma grejj, morr
Fan, iPhonen buggade idag.
Hade väckarklockan inställd på 09.00 - medveten om att mobilen automatiskt justerar sommar- och vintertid. men så ringer klockan inte förens 10.00
Så först justerar mobilen fram tiden en timma, korrekt, men även larmet drogs fram en timma, så jämför man med tiden igår så ringde mobilen inte förens 11.00 (alltså två timmar senare).
INTE OKEJ
Min ringde inte idag heller, trots att jag ställde larmet igår.
Måste man ställa om larmen?
Kass. Är ju bara förnamnet.
Ni som inte blev väckta idag...har ni iphone 4?
Har 3gS o min ringde utan problem idag
Däremot ringde inte killens som har en iphone 4....
diggar ni era telefoner
skulle gissa att det har med ios 4.1 o göra
vad har du för version i din ?
hahah ja just idag ligger den kanske inte i topp
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |