Tallefjant
vacker och genomklok
diggar ni era telefoner
nej. kuktelefon, allt ar en kompromiss, men fortfarande finns ingen som gor det battre
min kukade ocksa alarmet i morse
diggar ni era telefoner
Jag kom också för sent till joppet idag.
haha, har era Iphones blivit sjuka
MarkThatMessage Nu kan du äntligen få tid och datum på VARJE SMS/MMS. [betal-app]
Det finns väl alarm appar och tanka? Nån som hittat någon bra?
Du menar telefonen.Det är alarmet/tiden som är sjuk, inte iphonen.
Du menar telefonen.
Du menar telefonen.
Läste att Iphone 5 eventuellt skulle släppas i Januari?
Abonnemanget på luren gick ut för nån vecka sen och nu är ju frågan om man ska knalla in på 3 och köpa en Iphone 4 eller vänta om Apple funderar på att släppa Iphone 5 snart.
Januari är ett ganska osäkert rykte... Juni däremot är klart troligare.
Fått en liten micro-spricka i plasten i bakstycket på min IPhone 3G precis ovanför kontakten där man sätter in laddaren. Är väl bara att gilla läget. Såg att en kompis råkat ut för samma sak.
Tittade på en öppnad IPhone och noterade att det är en hel del skruvar och delar att skruva av. Även om de är uppmärkta i nummerordning verkar det vara ett riktigt skitjobb. Noterade även att batteriet sitter bakom alla dessa skruvar.
IPhone är helt enkelt en riktigt slit och släng telefon. Knappast lönt att lämna in den för batteribyte i framtiden om resten av telefonen skulle vara duga ytterligare några år.
Aha ok. Finns det några bilder eller info om 5an inu? Vad kommer vara bättre? (förutom antennen)
Instalous - Ladda ner crackade apps eller i vissa fall tom apps som bara finns i US-appstore. [gratis] (här får du med appsync som gör det möjligt att synca in apps du laddat ner från "TPB" tex.
WhoisCalling söker direkt vid inkommande samtal/sms för nummer som du inte har i din telefonbok på eniro eller hitta.se och du ser då om du vill svara eller inte. [Betal-app]
AptBackup kan vara käckt om du skulle bli tvungen att återställa och sen få in alla dina JB-apps igen. När du vill göra en Backup, så går man in i appen, trycker Backup, och sen syncar med iTunes. Då sparas en lista över dina jailbreak-apps. Efter en återställning så jailbreakar du igen, installerar Aptbackup igen och trycker Restore. Voila! [gratis]
[/B]
Har problem att hitta Applesync. Igår det alltså redan i Instalous? Jag hade problem att spara appar som jag laddat ner via IPhonen direkt på datorn. Vid ett test tidigare i våras upptäckte jag även att det inte går att installera TomTom Europa och TomTom (valfri världsdel) nerladdat på telefonen samtidigt. Lite drygt faktiskt.
Har även problem att hitta AptBackup på Instalous. Är det där man hittar det? Verkar rätt vettigt att ha.
Om man tvingas göra en återställning återgår väl telefonen till den version som satt från fabrik?
Hur fungerar WhoisCalling? Går tjänsten att stänga av om man t ex är utomlands?
Har problem att hitta Applesync...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |