Synkas inte de bilder jag tar med telefonen med itunes? Kan jag ställa in det? Behöver göra en återställning och vill inte tappa mina foton.
Det kan du ställa in i iTunes
Synkas inte de bilder jag tar med telefonen med itunes? Kan jag ställa in det? Behöver göra en återställning och vill inte tappa mina foton.
Det kan du ställa in i iTunes
Det, plus att den inte synkar att göra-noteringar från andra system, är så jävla puckat att man blir förbannad.Vet inte om det har varit uppe på tapeten tidigare men men...
Har en fråga ang kalenderfunktionen.
Jag använder kalendern flitigt och har hela tiden varit nöjd osv..
En sak som dock stör mig nått förbannat är att den lägger in en påminnelse på varje djävla kalenderpunkt.. TROTS att jag inte lagt in den när jag skapade mötet el vad det nu är...
Vad i helvete gör den det för??
Är du säker? Dator till telefon är jag med på, men åt andra hållet?Det kan du ställa in i iTunes
Är du säker? Dator till telefon är jag med på, men åt andra hållet?
Vart ställer man in det? I "Bilder" verkar det ju bara gå att få bilder att synka åt ena hållet?Visst, går åt båda hållen.
Visst, går åt båda hållen.
Manuellt är lätt; telefonen dyker upp som vilken annan extern lagringsenhet som helst i filstrukturen.Är också nyfiken på hur man går tillväga för att flytta foton från lur till dator. Jag har inte lyckats.
Manuellt är lätt; telefonen dyker upp som vilken annan extern lagringsenhet som helst i filstrukturen.
Hur man får bilderna i telefonen att hänga med i synken är en annan femma.
Får nog rätta mig själv... Bilderna flyttas inte från ajfånen när man synkar tyvärr..
Näe, man får importera dem i iPhoto så blir det bra
Är det någon som har koll på varför inte en iphone 3GS vill fungera med en ny V70, pluggar in i usb och den säger att ipod laddar, därefter USB enhet stöds ej
Har för mej att det är för att bilens mjukvara inte lirar med iOS 4, utan bara klarar iOS 3. Än så länge iaf
Fler iTunes-idiotfrågor:
Om man vill synka olika telefoner med samma dator, måste man så att säga nöja sig med samma innehåll på telefonerna då? Eller kan det som läggs till i iTunes vara olika för olika telefoner/användare?
Lite virrigt inlägg men ändå.
Två olika Windows-användare (login) alltså?Du löser det genom att ha en till användare på datorn.
Det är väl inte nödvändigt? Det är ju bara att ha olika inställningar på de olika produkterna? Jag har alla mina Applegrunkor synkade med samma I-tunes ( telefon, I-pod och I-pad) och jag har olika saker på alla tre. Det är ju bara att göra all inställningar på det som kan synkas manuellt.Du löser det genom att ha en till användare på datorn.
Två olika Windows-användare (login) alltså?
Kan alltså användare/enhet 1,2 och 3 ha helt olika iTunes-bibliotek på samma dator?Det är väl inte nödvändigt? Det är ju bara att ha olika inställningar på de olika produkterna? Jag har alla mina Applegrunkor synkade med samma I-tunes ( telefon, I-pod och I-pad) och jag har olika saker på alla tre. Det är ju bara att göra all inställningar på det som kan synkas manuellt.
Eller förstår jag inte frågan?
Under musik så väljer du om du ska synka hela biblioteket eller bara markerade artister. Du har ett iTunesbibliotek men väljer vilka delar du vill synka till vald enhet.Kan alltså användare/enhet 1,2 och 3 ha helt olika iTunes-bibliotek på samma dator?
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|