powerglide
Glad amatör
Det blir segare men är fortfarande fullt användbart med iOS 4.2.1Blir dom så sega som folk säger el fungerar mjukvaran ok i gamla 3gs luren ?
Det blir segare men är fortfarande fullt användbart med iOS 4.2.1Blir dom så sega som folk säger el fungerar mjukvaran ok i gamla 3gs luren ?
hur funkar 3gs luren med nya mjukvaran igentligen ?
Blir dom så sega som folk säger el fungerar mjukvaran ok i gamla 3gs luren ?
Jag skulle vilja se på nästa modell, om det går, samma design som iPaden. Dvs aluminium på baksidan med rundade kanter. Sedan kanske det inte är en bra idé att täcka en mobilantenn med metallskal, vad vet jag.
Troligare att iPad 2 ser ut som iPhone 4, annars skulle det vara en tillbakagång i formspråk.
iPod Touch har alubaksida men iPhone kunde inte ha det på grund av mer antenner inuti.
Passa er nu när det är vinter.
http://feber.se/iphone/art/198543/iphone_fr_inte_anvndas_i_minus/
Hahaha.
Tjackade efter en tids iPad-användande äntligen en 3gs härom dagen.
Jag vill verkligen gilla fyran men kan det inte. Frågar man mig så gjorde man en tvärmiss med designen, främst tänker jag då på ramkanten som var rundad på de tidigare modellerna. Den ligger inte lika bra i handen och inte lika bra i fickan. Sedan ser den inte särskilt trevlig ut heller.
Jag skulle vilja se på nästa modell, om det går, samma design som iPaden. Dvs aluminium på baksidan med rundade kanter. Sedan kanske det inte är en bra idé att täcka en mobilantenn med metallskal, vad vet jag.
(Atrix kan kopplas trådlöst ihop med mus, tangentbord och skärm och blir därmed en dator... taking it to the next level)
Du kan ju börja med o kolla inställningar/allmänt/hjälpmedel..
Vad jag vet så har i stort sett all elektronik dessa begränsningar. Man undrar ju hur folk tänker när de går och pratar i telefonen när det regnar. Köp en modell som faktiskt är vattenskyddad då. Det finns rätt mycket sensorer i telefonerna idag som gör att de i efterhand kan se en del av vad den varit utsatt för även om ägaren naturligtvis säger "jag har inte gjort något".
• För optimal prestanda bör produkten inte användas i
temperaturer lägre än -10°C eller över +45°C. Utsätt
inte batteriet för temperaturer över +60 °C.
SBS relaterat som vanligt dvs
det kan iphone också via BT.
Inte mus väl? Om vi inte snackar såna från Internet alltså.
Mjo men det brukar vara -20 , inte -1
Edit Xperia:
Är inte bara glaset som smällt då?
Kraftiga temperaturförändringar klarar ju glas sämre än plast.
– Mobilkunder i Sverige måste naturligtvis kunna använda sin Iphone när det är minusgrader. Allt annat är orimligt. I mina ögon är Apples garanti ett skämt, säger Caroline Uliana, informationschef på IF
...och hon är ju nästan inte partisk när hon uttalar sig. Som vanligt tar de gärna emot premien men ersättningen...nja. Vore kanske bra om både konsumenter och försäkringsbolag läste på innan de handlar/försäkrar. Apple är ju helt öppna med detta till skillnad mot många andra.
Vilka är hemliga med garantikrav?
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |