Ja det här gick ju helt åt helvete.. roligt med en ipod touch istället för en iphone..
försökte du göra en unlock? jag jailbreakar själv just nu (iPhone 4, 4.2.1)
http://www.redmondpie.com/download-greenpois0n-rc5-for-windows-ios-4.2.1-untethered-jailbreak/
japp, går inte att göra unlock tydligen utan att slänga in nån skum shshfil som mer eller mindre förstör telefonen.. Bara använda den som bokstöd eller nått i fortsättningen då
Du kan inte göra en clean restore?
den är ju fortfarande op låst till felia.. kan låsa upp den om några månader med lite tur..
Gött !! någon som testat med 3GS & win ??
osis, kicka iväg den på blocket!
Japp. Själva jailbreaket funka kanon men unlock gick la sådär
haha ja, lär få göra det
japp, går inte att göra unlock tydligen utan att slänga in nån skum shshfil som mer eller mindre förstör telefonen.. Bara använda den som bokstöd eller nått i fortsättningen då
Håller precis på att ladda ner JBt nu, håll tummarna för att det funkar för mig oxå
kanske skulle läsa på lite först? och finns ingen anledning att en shsh skulle förstöra din telefon med tanke på att du har haft den tidigare, det är liksom hela grejern.
men visst, känner faktiskt sympati med dig, aldrig kul när man tänkt sig något sen blir det inte så
Har läst på, byter man shsh till den från iPad så går det inte att uppdatera telefon på vanligt sätt igen om det inte släpps en standard shsh fil till 3GS med högre nummer..
Jag hade sparat fel shsh fil, därför det gick åt h-e men är ju bara sälja skiten eller använda den som bokstöd..
En fråga bara.
Varför vill man jailbreaka?
För att göra sådant som Apple inte tillåter.
Ex. Köra spel från Amiga, C64, MAME etc.
Ex. Ändra funktion på knapparna (kameraknapp saknas ju).
Ex. Lägga upp ikoner i fem kolumner istf. fyra
Kolla efter fler häftiga hack på
http://cydia.saurik.com
Främsta orsaken är nog att inte betala för appar även om alla gärna utger sig för att vara frihetskämpar.
Främsta orsaken är nog att inte betala för appar även om alla gärna utger sig för att vara frihetskämpar.
Numera uppdaterad till 4.2.1 och på banan igen med senaste greenpoison. Känns bra.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|