Kan tipsa om att Navigon har 50% rea just nu i 4 dagar (tom Valentines day).
Kan tipsa om att Navigon har 50% rea just nu i 4 dagar (tom Valentines day).
Är det därför den kostar under 500:-??
Såg igår att det var jäkla billigt o blev förvånad..
Är den så himla bra att det är värt priset?
NavMii kostar bara 38:-
Är den så himla bra att det är värt priset?
NavMii kostar bara 38:-
Jag slog till på Navigon Europa... får se på söndag hur det funkar att köra till Åre med den.
EDIT: problemet blir väl att jag inte kan kommunicera med iPhonen med handskarna på...
Hmm, har till sommaren monterat GPS och iPhone-fäste på hojen då jag ska köra lite långresor. Kanske borde investera i en vettig GPS-app och rensa upp på hojen lite...
EDIT: problemet blir väl att jag inte kan kommunicera med iPhonen med handskarna på...
Voicedial säger jag bara... för det är väl samtal du är ute efter och inte pilla på GPSen medans du kör hoj... eller?
Nja, kanske inte när jag kör, men när jag stannar till ett par sekunder för att byta vy, inzoomning eller annat smått. Hatar att behöva ta av mig handkarna (jag vet, det låter löjligt) för att av någon anledning så går de sönder för mig pga av just det. De vänder sig in och ut helt plötsligt och går inte att återställa.
LucaBrasi skrev:Greenp0ison funkar kanon på iPhone 4 (4.2.1) Dock verkar appsync 4.2 tagits bort
Den heter Appsync 4.0+ nu, jag letade som en tok innan jag läste på hackulo-forumet att dom rensat upp bland alla olika versioner och slagit ihop dom.
Navigon a'la 419:- inköpt...
Nu gäller det att hitta en bra hållare till bilen oxå.. haha
Min farsa har ett plexiglas-skal på sin 3G och tack vare det kan han använda den med handskar på. Mycket märkligt men det funkar.
Yuck.Själv har jag utvecklat en egen teknik i vintras och lärde mig att ringa, svara med näsan
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|