sportbike
Guest
Musik från USB.....
Hur får jag in musik från ett USB-minne till iTunes ???
Dra filerna/mapparna till Itunes/Itunes media/Lägg till automatiskt..
Eller bara kör igång låtarna om du har itunes som förval till o spela upp musiken..
Dom spelas upp i WMP, måste jag kopiera filerna till mitt bibliotek först?
Markera alla och sen högerklicka, spela upp med
Markera alla, högerklicka, spara i biblioteket, öppna iTunes, importera mappar
Men, av 1758 låtar bestämde Apples VD Steve Jobs att jag fick lyssna på 335.
Världsklass
Men, av 1758 låtar bestämde Apples VD Steve Jobs att jag fick lyssna på 335.
Det var inte så att de som inte gick att föra över var i .wma-format?
Det formatet är Windows-specifikt.
Uppdaterade Cydia på min IPhone här om dagen och bestämde mig för att uppdatera en del program som jag laddade ner via telefonen. Om jag vill ha en säkerhetskopia på datorn, hur bär jag mig lämpligast åt?
Såg i Installous 4 under "settings" att det fanns en flik som heter "iTunes Sync". Går den att använda till mitt ändamål?
Skulle även behöva frilägga lite utrymme på telefonen genom att lägga över lite på datorn som jag sedan kan lägga tillbaka vid behov. Minnet på min 3G är inte allt för stort. Det är den lilla modellen.
Är det någon som uppdaterat sin IPhone 3G till senare mjukvara som även fungerar till JB? Anledningen till att jag inte brytt mig om att uppdatera den själv är att jag förstått att telefonen blir seg att använda, men det kanske är löst nu?
http://superuser.com/questions/37591/what-iphone-apps-have-i-already-purchasedRaderade nämligen dem för att hjälpa syrran redigera sina innan hon förde över dem i sin nya IPhone 4 här om veckan.
Testade att aktivera "iTunes Sync" nedan i installous 4 i hopp om att jag skulle få programmen överförda i ITunes tillsammans med de program som redan ligger där. Slängde bl a bort en gammal version som låg där. Hur som helst tog det ovanligt lång tid med överföringen och jag tror det hade med program uppdateringen att göra. Tyvärr kan man inte se dem i ITunes.
Hur får jag över alla mina kontakter från min gamal ericson (W850? svart-orange från 2006?) till min Iphone 4?
Hur får jag över alla mina kontakter från min gamal ericson (W850? svart-orange från 2006?) till min Iphone 4?
Kan ta en stund att få till synken men mha google och lite intresse så är saken biff på mindre än en timme.
Garanterat frågats förut, men vilken är den bästa gps appen? Helst en som är gratis..
Garanterat frågats förut, men vilken är den bästa gps appen? Helst en som är gratis..
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|