Om man går in i kontakter och letar upp den man vill ringa så ligger den kvar nästa gång man tar upp kontakter. Går det att göra något åt det här så man kommer direkt till listan istället.
Backa genom att trycka på 'alla kontakter' innan du stänger ner programmet..?
Men då ringer man ju, sen lägger man på.
Om man går in i kontakter och letar upp den man vill ringa så ligger den kvar nästa gång man tar upp kontakter. Går det att göra något åt det här så man kommer direkt till listan istället.
Ja om du ringer så stängs det väl ner automatiskt..då har jag inget bra svar på din fråga...som för övrigt måste va veckans i-landsproblem
någon som har tips hur vi ska lösa detta.
Jag och frugar har iphone 4 och vill skapa/hitta/göra en gemensam familje kalender som synkas och uppdateras när någon lägger in något i kalendern ?
Går detta att göra ?
vet att min gamla android fixade detta galant via google mail.
Jag har en sån kalender, kör via gmail. Går att lägga in den som exchange i både datorer, ios eller android.
Jag och frugar har iphone 4 och vill skapa/hitta/göra en gemensam familje kalender som synkas och uppdateras när någon lägger in något i kalendern ?
Går detta att göra ?
Går detta att göra ?
Vad ska du med allt fritt minne till?Jag stänger alltid ner appar jag inte använder längre för att spara resurser, men också för att när jag startar en app igen så skall den vara "från start" så att säga.
Vad ska du med allt fritt minne till?
Det tar bara längre tid att starta en app som inte redan är laddad och iOS stänger själv av de som inte använts på ett tag.
Har du problem med ngn app så är det nog oftast bättre att starta om telefonen istället så rullar det på några månader igen
Vad ska du med allt fritt minne till?
Det tar bara längre tid att starta en app som inte redan är laddad och iOS stänger själv av de som inte använts på ett tag.
Har du problem med ngn app så är det nog oftast bättre att starta om telefonen istället så rullar det på några månader igen
Kan bara bekräfta vad powerglide skriver.
När du gått ur en app så dödas processen även om ikonen fortfarande visas när du dubbelklickar. Systemet använder alltså inga resurser. Det bara "lurar" dig att tro att programmet fortfarande är aktivt genom att visa ikonen. Inställningar med mera är undanlagrat i minnet så den vet hur programmet skall initieras när det startas igen.
Detta kommer också som en funktion i nya OS X Lion som förövrigt är installerat på denna dator :nörd
/SSB på WWDC 2011
Det är ju just det. Fritt minne är minne som inte används och alltså är helt onödigt.Jag ser att tillgängligt minne minskar när jag har flera appar "igång", stänger jag dessa så ökar minnet. Men jag kanske missförstår ändå?
Det är ju just det. Fritt minne är minne som inte används och alltså är helt onödigt.
Det finns ingen vitts med att ha en massa minne på sin enhet som bara ligger ledigt och inte används till något alls.
Lite tillgängligt minne (inom vissa gränser) är bra. Då vet du att resurserna nyttjas på bästa sätt.
För egen del stänger jag också av program ibland. Men det är för att jag redan vet att jag inte kommer att använda det på länge igen och jag hjälper därmed systemet att sålla ut rätt program i processen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|